ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۵ ارديبهشت

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خواستار تشکیل کمیته ای برای حل موضوع اختلاف بین وزارت ارتباطات و صدا وسیما درباره موضوع اشغال پهنای باند توسط صدا و سیما شد.
داود محمدی با بیان اینکه امروز موضوع افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت یکی از ضروریات جامعه است، اظهار کرد: هر اقدامی در جهت افزایش سرعت اینترنت برای مردم اهمیت دارد و باید در اولویت کشور باشد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه امروز مسئله آموزش دانش آموزان و دانشجویان بسته به سرعت اینترنت است، افزود: استفاده همین دو قشر از فضای مجازی می‌طلبد در جهت ارتقای پهنای باند اقدام کنیم.
اختلاف صدا و سیما و وزارت ارتباطات درباره اشغال پهنای باند موضوعی فنی است
محمدی با تأکید براینکه در این زمینه وزارت ارتباطات نهاد پاسخگو درباره افزایش سرعت اینترنت است، ادامه داد: موضوع اختلاف صدا و سیما و وزارت ارتباطات درباره اشغال پهنای باند موضوعی فنی است که کارشناسان دو دستگاه باید با یکدیگر به تفاهم برسند.
این نماینده مردم در مجلس یادآور شد: در این زمینه ادعایی وزارت ارتباطات دارد که مسئولان فنی صدا و سیما آن را رد می‌‎کنند؛ لذا ضرورت دارد کمیته‌ای جهت حل اختلاف این دستگاه‌ها تشکیل و نسبت حل اختلاف این دو نهاد هرچه سریع‌تر اقدام شود.
وی با بیان اینکه مجلس نیز در این حوزه می‌تواند برای افزایش سرعت اینترنت و راحتی مردم میانجی گری کند، اضافه کرد: این موضوع بدون ورود نهادهای نظارتی و با تفاهم کارشناسان فنی دو دستگاه قابل حل است و نباید کار را به ورود نهادهای نظارتی همچون قوه قضاییه کشاند.
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: این مسائل نباید از طرف مسئولان به سطح جامعه کشانده شود و برای مردم ایجاد نگرانی و دغدغه کند؛ لذا باید هرچه سریع‌تر مسئولان دو دستگاه برای حل مسئله اقدام عملی داشته باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه