کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۸ آذر

محصول Echo شرکت Amazon با توجه به گزارشات منتشر شده، از آمار مورد انتظار خود پیشی گرفته و مقدار فروش آن به ۵.۱ میلیون دستگاه، تنها در دو سال گذشته در آمریکا رسیده است.
این اسپیکر هوشمند ابتدا در سال ۲۰۱۴، آن هم تنها برای کاربران Prime سرویس Amazon عرضه شد، اما در سال ۲۰۱۵ مورد عرضه‌ی عمومی قرار گرفت. شرکت‌های تحلیل آمار بازار، میزان فروش ۲ میلیونی را برای این محصول در ۹ ماه عرضه‌ی عمومی آن در سال ۲۰۱۶ کرده‌اند؛ چراکه Amazon هنوز اقدام به انتشار رسمی آمار فروش محصول Echo خود نکرده است. 
میزان مقبولیت این محصول به حدی بوده است که محبوبیت آن در بازار آمریکا از ۲۰ درصد در ماه مارس ۲۰۱۵، به ۶۹ درصد در ماه سپتامبر سال جاری میلادی افزایش یافت.
Amazon همچنین اقدام به تولید Echo Dot و Echo Tap، دو نمونه‌ی کوچک‌تر و ارزان‌قیمت نسخه‌ی Echo اصلی نموده‌ که گفته می‌شود ۳۳ درصد از فروش ۶ ماه گذشته‌ی این خانواده از محصولات، از سوی آن بوده است.
طبق بررسی‌های صورت گرفته‌ی این شرکت، کاربران Echo فراتر از یک اسپکیر هوشمند از آن استفاده می‌کنند. چراکه این محصول دارای یک دستیار هوشمندی به نام Alexa است و از این طریق کاربران می‌توانند سایر وسایل خانه‌ی خود را نیز کنترل کنند.

برچسب هاEchoAmazon
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

نسل بعدی Echo احتمالا صفحه‌نمایش ۷ اینچی خواهد داشت