نرم افزار
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۷ مرداد

Area 404 به توسعه ی واقعیت مجازی، تکنولوژی شبکه ای و ... منجر خواهد شد.
سخت افزار؛ نقش بزرگی در آینده ی فیسبوک بین هدست های واقعیت مجازی Oculus ، پهپادهای اینترنتی و شبکه های Open Source gear ایفا می کند. و این شبکه ی اجتماعی قصد دارد تا بهترین آغاز را در اختیار این تکنولوژی قرار دهد. آن ها به تازگی به باز کردن Area 404 پرداخته اند. یک محیط 22000 مترمربعی مجهز، در واحد مرکزی آن ها در  Menlo Park که به مدیریت کردن بخش عمده ی سخت افزاری فیسبوک یعنی "مدلینگ، نمونه سازی و شکست تجزیه و تحلیل ها" می پردازد. برخلاف برخی از آزمایشگاه ها، این آزمایشگاه به بخش های محصولات ویژه تقسیم نشده است در عوض، تنها بخش هایی برای کارگاه های نمونه سازی و مهندسی الکتریکی وجود دارند. این آزمایشگاه به منظور ترغیب و افزایش همکاری های تیمی طراحی شده است که می تواند به کشفیاتی منجر شود که ممکن است در یک گروه ایزوله شده و جدا از هم اتفاق نیافتد.
بخشی از این نمونه سازی شامل برخی تجهیزات سنگین می باشد که به احتمال زیاد آن ها را در کارخانه خواهید دید تا در یک کمپ بازدیدکنندگان دانشگاهی از اینترنت. این آزمایشگاه شامل دستگاه های تراش، دستگاه های فرز،جت های آبی و سایر دستگاه هایی می باشد که می تواند همه چیز، از فلز گرفته تا سنگ را ببرد و یا به آن ها شکل دهد. همچنین یک اسکنر CT و یک میکروسکوپ الکترونی به منظور شناسایی نقص های ناچیز نیز وجود دارند.
وجود چنین آزمایشگاهی تنها بستگی به زمان داشت، زیرا فیسبوک از فضای بسیار زیادی به منظور توسعه ی سخت افزاری در میان تجهیزات موجود خود، بدون نیاز به دریافت کمک های خارجی برخوردار بود. همچنان، این تولید، به عنوان یک نشانه ی آشکار از این مسئله است که این شرکت تا چه اندازه تغییر یافته است. روزهایی که فیسبوک به شدت بر روی خدمات اجتماعی متمرکز شده بود، مدت زیادی است که گذشته اند. حالا این یک شرکت تکنولوژیکی عمومی است که محصولات فیزیکی از اهمیت یکسانی برای آینده ی آن برخوردارند.

برچسب هاfacebook
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چگونه Notification های خود را بر روی ساعت Apple مدیریت کنیم؟