تکنولوژی
الناز فرجی۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۱ فروردين

در ماه های اخیر تصاویر جالبی در مورد هولولنز (HoloLens) مایکروسافت ارائه شده بود، اما هنوز هم نحوه استفاده عملی و دستگاه های مورد استفاده برای خیلی ها مشخص شده است. ممکن است که مایکروسافت جواب این سوال را با نشان دادن سیستم HoloLens-powered پاسخ داده باشد.
مدل های سه بعدی HoloLens به افراد این امکان را می دهد که در دنیای واقعی نیز از آن استفاده کرده و آن را کنترل کنند.  لحظه ای که HoloLens ضمن یک جلسه ی "Holographic Academy" و به همراه سایر روزنامه نگاران بررسی شده ، تفکر اولیه این بود که حسی کاربر در آن لحظه درست مانند این است که یک کامپیوتر شخصی را بر روی صورت خود قرار داده باشد. درست است که این نمونه به صورت کامل نهایی نشده است ولی این حسی است که سر بند و دیده های شما به شما القا می کند.
در ویدیویی که ارائه شده است (در سایت ماشابل) نشان داده شده است که کسی که از آن استفاده می کند تصاویر را مانند یک شبح و به طور شفاف مشاهده خواهد کرد. این تصویر تداعی کننده صحنه نمادینی از جنگ ستارگان می باشد که پرنسس لیا پیامی را از طریق R2D2 ارسال کرد.
با این حال، در این مورد ما به دنبال جلوه های ویژه هالیوودی نیستم بلکه به دنبال یک محصول واقعی و کاربردی می باشیم. اکنون پس از گذشت سال ها می توان به صورت واقعی همانند پرنسس لیا در جنگ ستارگان تماس برقرار کنید.
تاکنون تاریخ دقیق نسخه تجاری محصول holoportation اعلام نشده است اما با این حال مایکروسافت از تاریخ 30 مارس پیش فروش آن را با قیمت 3000 دلار آغاز خواهد کرد.

برچسب هاHoloLensMicrosoft
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با پروژه Project Xray و کنترلر HoloLens، ارتشی روباتیک را با یک سلاح لیزری نابود کنید