ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۸ اسفند

مدیرعامل آسیاتک ارتباط اختلال پیش آمده در سرویس‌های پلتفرم ابرآروان با سرویس‌های دیتاسنتر و ابری آسیاتک را رد کرد.
محمدعلی یوسفی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) با بیان این مطلب گفت: آسیاتک به عنوان عرضه‌کننده بزرگترین خدمات دیتاسنتر ایرانی مسوولیت حفظ و نگهداری زیرساخت‌های دیتاسنتر را برعهده دارد و از سوی دیگر، حفظ و نگهداری امنیت پلتفرم‌ها و خدمات آنها بر عهده مالکان آن‌ها است.
پویا پیرحسینلو، مدیرعامل ابرآوران در توئیتی اعلام کرده بود: به دلیل حملات گسترده هکرها روی زیرساخت پردازش ابری آروان در آسیاتک و برای جلوگیری از آسیب به دیتای مشتریان، موقت تمام دسترسی‌ها به این دیتاسنتر قطع شده است.
یوسفی‌زاده در این باره توضیح داد: پس از حمله هکرها به ابرآروان، تیم پشتیبانی آسیاتک اقدامات لازم را برای آنها به عنوان یکی از مشتریان مهم در دستور کار قرار دارد تا هرچه سریع‌تر بتوانند مشکل را برطرف کنند اما مشکلی که برای شرکت ابرآروان پیش آمده در نگهداری سرویس‌های  پلتفرم ابری ابرآروان بوده که در دیتاسنتر آسیاتک نگهداری می‌شود.
او افزود: ابرآروان با مشکلی مواجه شد که ارتباطی با شرکت آسیاتک ندارد و هم اکنون خدمات زیرساخت ابری دیتاسنترهای آسیاتک فعال و بدون مشکل است.
به گفته یوسفی‌زاده، آسیاتک سرویس‌های مختلفی از جمله سرویس زیرساخت دیتاسنتر و سرویس خدمات ابری به مشتریان مختلفی ارایه می‌دهد و همزمان چندهزار پلتفرم و سایت دیگر نیز در دیتاسنترهای آسیاتک نگهداری می‌شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه