ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۸ تير

در کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O در ماه قبل، گوگل پیش‌نمایشی از به‌روزرسانی مهمی برای Google Maps را ارائه داد که وعده داده شده بود همراه با توصیه‌هایی شخصی برای رستوران و موارد بیشتر باشد. امروز، برخی از این ویژگی‌های جدید برای کاربران Google Maps عرضه شدند.
هر چند، اصل برنامه‌ی Google Maps برای مسیریابی تغییر نکرده است، اما این برنامه حالا دارای تب جدید "Explore" است که به فرد اجازه می‌دهد چیزهای بیشتری درباره‌ی وقایع اطرافش بفهمد، همچنین یک تب "For you" در به‌روزرسانی جدید گنجانده شده که به افراد امکان اضافه کردن توصیه‌های شخصی‌شان را برای رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های جدیدی که ممکن است دیگران هم بپسندند، داده است. تفاوت اصلی بین تب‌های Explore و For you این است که اولی برای توصیه‌هایی در زمان حاضر است و دومی هم در مورد برنامه‌ریزی‌های پیش‌رو می‌باشد.
به‌روزرسانی Google Maps برای iOS و Android هم‌اکنون در Play Store و App Store در دسترس است. در حالیکه اکثریت این قابلیت‌ها برای کاربران در سراسر جهان قابل استفاده است، تب جدید For you فقط در ایالات متحده، کانادا، استرالیا، و ژاپن در دسترس است. محتوای این تب جدید هنوز محدود است و گوگل قول داده موارد محتوایی آن را در این هفته افزایش دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه