تکنولوژی
دنیا شکوهی۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۴ خرداد

در کنار راه اندازی تعداد زیادی از محصولات جدید در Computex (نمایشگاه کامپیوتر) 2015، ایسوس، مینی کامپیوترهای شخصی کاربردی جدیدی را نشان داد که از پردازنده در حال حاضر بی نام اینتل کور از خط تولید جدید کمپانی Skylake بهره میبرد.
VivoPC VC65 بزرگترین مینی کامپیوتر معرفی شده ایسوس است. به جای استفاده از منبع قدرت خارجی از VC65، سخت افزار، قدرت لازم را با بدنه مینی کامپیوتر یکی میکند. همچنین از RAID پشتیبانی میکند، و گرچه هیچگونه جزییاتی در مورد پشتیبانی تنظیمات دقیق وجود ندارد. احتمالا مینی کامپیوترها با فضای سخت افزار 2 اینچی به بازار می آیند.
مدل کوچکتر، VivoPC UN65H است که به مانند VC65، یک پردازنده Skylake، دارد. ایسوس این سی پی یو را با گرافیک Iris Pro مشخص میکند. این مینی کامپیوتر شامل M.2، و پشتیبانی از 2.5 اینچ ذخیره سازی است. گرچه سخت افزارهای دیگر تا این مرحله مشخص نیستند.


UN45 مشابه UN65H است، گرچه ایسوس از داشتن خنک کننده فن دار برای یک طراحی کاملا منفعل صرف نظر کرده است. پردازنده به کاربرده شده در UN45  تا این لحظه شناخته شده است. گرچه احتمالا یک SKU کم قدرت است، احتمالا یک چیپ Core M جدید راه حلی برای خنک کننده منفعل است.
هیچ صحبتی در مورد قیمت یا در دسترس بودن این 3 مینی کامپیوتر از سمت ایسوس نشده است، اما میتوانیم انتظار داشته باشیم هنگامی که اینتل به طور رسمی خط تولید Skylake را معرفی کرد همه چیز مشخص خواهد شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کاهش سود اینتل به دنبال سیر نزولی فروش کامپیوترهای شخصی