ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۷ فروردين

رئیس مرکز روابط عمومی و‌ اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از وضعیت مناسب ارتباطات مردم در سراسر کشور در ایام‌ نوروز خبر داد و گفت: امسال با توجه به توسعه‌ی زیرساخت‌ها، مردم در تعطیلات نوروز توانستند از ارتباطات با کیفیت در سفرهای خود بهره ببرند.
فرنقی‌زاد با اشاره به وضعیت ارتباطات در ایام نوروز امسال گفت: خوشبختانه در تعطیلات نوروز امسال با توجه به توسعه‌ی زیرساخت‌های ارتباطات در سراسر کشور امسال مسافران نوروزی مشکلاتی در این حوزه احساس نکردند.
وی با بیان اینکه با دستور وزیر محترم و تلاش‌های صورت گرفته در ماه‌های پایانی سال گذشته، تمام شهرهای کشور و بیش از 53 هزار کیلومتر از جاده‌ها تحت پوشش نسل سوم و چهارم تلفن همراه قرار گرفتند، افزود: چنین پوششی در جاده‌ها و همچنین برقراری رومینگ ملی در بیش از ۲۷ هزار روستای بالای بیست خانواری که در سراسر گسترده شده‌اند، باعث شد تا مسافران و مردم بتوانند به راحتی از ارتباطات با کیفیت بهره ببرند تا شاهد اختلال یا کاستی در این حوزه نباشیم.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان از همه‌ی کاربران خواست تا در صورت لزوم از طریق سامانه‌ی ۱۹۵، نظرات، پیشنهادات و احیانا انتقادات خود را در حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه