اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۱۷:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۵ تير

همچنین در مواردی مانند جهت یابی در حمل و نقل، جستجوهای چندگانه و پشتیبانی بهتر در حالت آفلاین، رشد پیدا کرده است.
اکوسیستم موبایل مایکروسافت در شرایط سختی به سر می برد، بنابراین زمانی که نوکیا نرم افزار Here mapping خود را به شرکت خودروسازی آلمانی به فروش رساند، کمک چندانی به آن ها نکرد. آن گروه، بدون معطلی پشتیبانی ویندوز را از میان برداشتند و تنها چند گزینه ی جهت یابی را در اختیار کاربران قرار دادند. اگرچه، این غول نرم افزاری در حال کار کردن به منظور توسعه ی Windows map می باشد، و این اپلیکیشن برای کاربران ویندوز 10 طراحی شده است، و به تازگی یک به روز رسانی بزرگ را انجام داده است. آن ها اعلام کرده اند که این پیشرفت ها " چیزی فراتر از جهت دهی" هستند، اما شاید بزرگترین آن ها جهت دهی های هدایت شده محسوب شوند.


این شرکت دستورالعمل های حرکتی را به نوعی طراحی کرده است که با یک نظر نگاه کردن به آنها، به آسانی قابل فهم باشند، چه شما در حالت landscape یا Portrait قرار داشته باشید. به منظور استفاده ی آسان تر از این اپلیکیشن با یک دست، این جهت دهی در قسمت پایین صفحه نمایش داده می شود. کاربرانی که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند نیز از توجه این برنامه برخوردار خواهند شد، زیرا این اپلیکیشن به آن ها اطلاع خواهد داد که چه زمانی از اتوبوس یا قطار پیاده شوند، حتی اگر این اپلیکیشن برای شما در حالت فعال قرار نداشته باشد.

برای برنامه ریزی، شما می توانید به انجام جستجوهای چندگانه، با داشتن دید یک طرفه نسبت به نقشه بپردازید. این مسئله بدین معناست که شما می توانید یک رستوران پیدا کنید، آن را بر روی نقشه ببینید، و سپس به جستجوی محل دیگری بدون از دست دادن نتایج به دست آمده از جستجوی اولیه بپردازید. همچنین به جای اینکه مجبور به بازگشت به سمت فهرستی از نتایج شوید، موقعیت های مختلف به وسیله ی یک برچسب به شما نشان داده خواهند شد. زمانی که در یک نقطه مستقر شدید، به شما کارت های پیشرفته ای به همراه جزئیات ارائه می شود که به نشان دادن جهت های حرکت در مسیرهای مختلف به شما در زمان رانندگی کردن یا پیاده رفتن می پردازد.
همچنین اپلیکیشن های ویندوز مدتی است که به ارائه ی قابلیت پشتیبانی از نقشه در حالت آفلاین می پردازند. اگرچه، این نسخه ی جدید به شما اجازه می دهد تا به ذخیره کردن نقاط مورد علاقه ی خود در حالت آفلاین بپردازید و بدین ترتیب برنامه ریزی برای سفر را برای شما آسان تر خواهد کرد. زمانی که مسافرت می کنید، Cortona حتی به شما یادآوری خواهد کرد تا به دانلود کردن نقشه ها قبل از رفتن به مسافرت بپردازید.

در نهایت، به منظور کمک کردن به کاربران برای مهاجرت از اینجا به سمت نقشه های ویندوز، مایکروسافت به کاربران اجازه می دهد تا بیش از 300 نقطه ی موردعلاقه ی خود را به صورت اتوماتیک به Windows Maps اضافه کنند. برای یادآوری، Here apps ( از جمله Here Drive ، Drive+ ، Maps ، Transit و City Lens ) از تاریخ 30 ماه جون، به طور کامل در دستگاه هایی که از ویندوز 10 برخوردار هستند، کار نخواهد کرد، در حالی که آن ها همچنان بر روی ویندوز تلفن 8 و یا ویندوز تلفن 8.1 کار می کنند، اما در نهایت به روز نخواهند شد. این اپلیکیشن ها به کار خود در اندروید و iOS ادامه خواهند داد.

برچسب هاWindows Maps
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با گوگل غذا سفارش دهید