گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۲ مهر

سامسونگ اعلام کرد پیش فروش Gear Sport و نسل دوم آن با نام Gear IconX از 13 اکتبر آغاز می‌شود. مدل Gear Sport در دو رنگ آبی و سیاه با قیمت ۲۹۹/۹۹ دلار از 27 اکتبر از طریق Samsung.com، Amazon، Best Buy،  Macy’s و U.S Cellular به صورت ملی عرضه می‌شود. نسل دوم آن نیز در رنگ‌های سیاه، صورتی و خاکستری با قیمت ۱۹۹/۹۹ دلار از همان روز و از طریق درگاه‌های Samsung.com، Amazon، BestBuy.com، Sprint و U.S Cellular ارائه می‌شود.
برخی ویژگی‌های مدل U.S Cellular عبارتند از: صفحه نمایش ۱/۲ اینچی مدل AMOLED، قابلیت GPS توکار و امکان ضد آب بودن تا عمق 50 متر که ویژگی اخیر توانایی پیگری زمان‌های شنا و ضربان قلب کاربر را هم دارد. این ویژگی‌ها برای افرادی که معمولا زمان‌های زیادی را ایستاده هستند و به چیزی قوی‌تر نیاز دارند، مفید می‌باشند. یکی دیگر از قابلیت‌های این مدل، سازگاری آن با iOS است، بنابراین از این پس کاربران Apple که چندان مشتاق Apple Watch نیستند می‌توانند از این مدل بر روی iPhone خود استفاده کنند.
Gear IconX نیز ایربادهایی بدون سیم هستند. عمر باتری آن‌ها طولانی است و سامسونگ به 7 ساعت استفاده برای گوش دادن در حالت مستقل و 5 ساعت در حالت پخش موسیقی امیدوار است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه