ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۹ آبان

به گزارش آی‌تی ایران، وزیر ارتباطات روز گذشته از امکان تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت خبر داد. به گفته‌ی آذری جهرمی با استفاده از ظرفیت دولت الکترونیکی امکان اتصال کارت بانکی به کارت سوخت و استفاده از کارت بانکی برای بنزین زدن میسر شده است.
به گفته‌ی جهرمی امروزه حدود ۱۰ میلیون خودرو کارت سوخت ندارند و برای صادرکردن این تعداد کارت سوخت باید ۳۳۰ میلیارد تومان هزینه می‌شد در حالیکه با استفاده از ظرفیت بین دستگاهی آن را به کارت بانکی متصل کردیم تا به جای اینکه مردم در صف بایستند تا در پلیس+۱۰ ثبت نام کنند و بعد از یک هفته با پست کارت را تحویل بگیرند با مراجعه به پورتال ملی پخش و پالایش و با فشردن سه گزینه‌ی کارت بانکی به کارت سوخت متصل می‌شود.
با مراجعه به پورتال شرکت ملی پخش و فراورده‌های نفتی بخش یا اطلاعیه‌ای در این مورد مشاهده نمی‌شود اتفاقا آخرین اطلاعیه‌ی این سایت درخواست از مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت برای ثبت نام برای دریافت کارت سوخت است و از تبدیل کارت بانکی در آن چیزی دیده نمی‌شود. در تماس آی‌تی ایران با سایت این شرکت یکی از کارشناسان از وجود چنین امکانی ابراز بی‌اطلاعی می‌کند. شماره تلفن‌های عمومی شرکت هم تماما اشغال است و در بخش ارتباط با رسانه‌ها نیز شماره تماسی برای ارتباط با بخش روابط عمومی یا رسانه‌های این شرکت دیده نمی‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه