پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ خرداد

این روش کار می کند اما تقریبا، احمقانه به نظر می رسد.
یکی از مشکلات هدست های واقعیت مجازی برای محصولاتی مانند تلفن های غیرهوشمند این است که آنها نیاز دارند تا به کمک کابل های سنگین و ضخیم به لپ تاپ متصل شوند. این روش ممکن است به مختل کردن حرکات و فعالیت های شما در زمانی که سرگرم یک بازی هستید، منجر شود، و یا حتی بدتر، ممکن است پای شما به یکی از سیم های سنگین و سرگردان گیر کند و شما را با سر به زمین بیاندازد. اما شرکت های بسیاری به ارائه ی یک راه حل جالب برای این مشکل پرداخته اند: کوله پشتی های واقعیت مجازی که می توانند به حمل کردن یک کامپیوتر کامل بپردازند، و شما را قادر می سازد تا بدون داشتن وسیله ای دست و پا گیر به اطراف حرکت کنید. این نسخه از محصول MSI ، BackPack PC نام دارد. که در نمایشگاه Computex 2016 نیز به نمایش درآمده است.

این محصول به پردازشگر Intel Core i7 و کارت گرافیک  Geforce GTX980مجهز شده است. وزن تمام این دستگاه حدود 10 پوند می باشد. شاید این وزن سنگین به نظر برسد، اما عجیب است که زمانی که آن را امتحان می کنید و بر روی دوش خود می اندازید، زیاد سنگین نیست. این کوله پشتی به HTC Vive متصل است، و افرادی  که در غرفه ی  MSI در نمایشگاه حضور دارند، به شما کمک می کنند تا آن را بر روی بدن خود تنظیم کنید. شما می توانید به بازی کردن با نسخه های آزمایشی  آن بپردازید که در آن تیراندازی و یا ربات های پرنده وجود دارند، که به شما گلوله های کوچک قرمز رنگ پرتاب می کنند که باید از خوردن به آن ها اجتناب کنید. اگر به این گلوله ها برخورد کنید، کشتی شما نابود خواهد شد.


در نتیجه، باید برای این بازی حرکت بسیاری داشته باشید، و تا جایی که می توانید به انجام حرکات پرپیچ و خم بپردازید. در مقایسه با تجربه ی به دست آمده از Vive معمولی، باید اعتراف کنیم که عدم وجود سیم ها، احساس آزادی عمل بیشتری به شما خواهند داد. به جای اینکه نگران گیر کردن دست و پای خود در میان سیم ها باشید، میتوانید از بازی کردن خود لذت ببرید. اما با این حال ، حمل کردن یک کوله پشتی کمی احمقانه به نظر می رسد، به علاوه،  عمر باتری آن حدود یک ساعت می باشد و پس از آن دوباره باید به شارژ کردن آن بپردازید.
MSI در مورد قیمت و موجود بودن این محصول، جزئیاتی را اعلام نکرده است. اما این شرکت اعلام کرده است که تا پایان امسال به بازار خواهد آمد. اما ما فکر نمی کنیم که این محصول به منظور استفاده ی خانگی از محبوبیت زیادی برخوردار شود. اما ممکن است بتواند به منظور استفاده در پارک های تفریحی و یا نمایش در مغازه ها ، که قرار گرفتن سیم ها بر روی زمین می تواند از خطر کمتری برخوردار باشد، مفید باشد.

برچسب هاMSIBackPack
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه