اپلیکیشن
دنیا شکوهی۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۳ خرداد

گوگل تقریبا برای تمام قابلیت ها و گزینه های امنیتی و حریم شخصی خود یک محل مرکزی خلق کرده است. Dubbed My Account ، این بخش به کاربران امکان میدهد که تنظیمات امنیتی  فعالیت ها را از طریق یک چکاپ امنیتی مرور کنند، همچنین تنظیمات دیداری و اطلاعاتی که گوگل برای شخصی سازی تجربیات کاربر استفاده میکند مدیریت میکند.
برای دسترسی به داشبورد My Account  به سادگی یک جستجو گوگل یا  Gmail را باز کنید. روی عکس حساب کاربری خود در بالای صفحه کلیک کنید و “Account” را از منوی باز شده انتخاب کنید. به طور اختیاری ،شما میتوانید URL مستقیم را در myaccount.google.com دنبال کنید.
داشبورد به سه دسته بندی اصلی تقسیم شده است: ورود و امنیت، اطلاعات شخصی و حریم شخصی و تنظیمات حساب کاربری.
ورود و تنظیمات امنیتی به کاربر این امکان را میدهد تا رمز عبور و تنظیمات دسترسی به حساب کاربری خود را مدیریت کنید. به طور مشخص شما میتوانید کارهایی مانند فعال کردن تصدیق دو عاملی ، رد یا قبول اپلیکیشن های کمتر مطمئن و کنترل گزینه های بازیابی حساب کاربری انجام دهید.
تحت تنظیمات امنیتی و اطلاعات شخصی، این امکان وجود دارد تا اطلاعات اولیه خود مانند اسم ، ایمیل، شماره تلفن ،عکس را ویرایش کنید، همچنین میتوانید دستگاههایی که به تازگی به حساب کاربری شما دسترسی داشته اند بررسی کنید و تنظیمات آگهی تان را مدیریت کنید، شما همچنین تاریخچه حساب کاربری خود را در این بخش میابید و می توانید جمع آوری اطلاعات را متوقف کنید و تاریخچه خود را پاک کنید.
آخرین گزینه تنظیمات حساب کاربری است که شما میتوانید زبان و گزینه های دسترسی را کنترل کنید، همچنین اگر بخواهید میتوانید حساب کاربری یا سرویسها را پاک کنید.
اگر هنوز در میان این گزینه ها جستجو نکرده اید، ارزش این را دارد تا برای یک جستجو سریع سری به آن بزنید. من مجموعه قابل توجهی از ایمیل های صوتی در حساب کاربری صوتی گوگل خود یافتم.( البته همه دورانداختنی!)

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

جیمیل قابلیت Undo Send را برای تمام کاربران وب ارائه کرد