موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۵ مهر

امروز گوگل آخرین شرکتی بود که جک ۳.۵ میلی‌متری صدا موجود در تلفن‌هایش را حذف کرد. هر چند این شرکت به سختی وارد این حرکت شجاعانه شد. در این باره باید گفت که محرک اصلی شرکت برای حذف این جک بسیار روشن است و پس از یک بررسی سریع در چشم انداز محصولات Pixel، هدف از این کار حرکت به سوی صفحه‌نمایشی لبه به لبه است.
Mario Queiroz، مدیر فروش محصولات Google پس از رویداد معرفی گوشی Pixel 2 به TechCrunch گفت: "دلیل اصلی برای حذف جک، راه اندازی یک مسیر طراحی مکانیکی برای آینده است. ما قصد داریم صفحه‌نمایش هر چه بیشتر به لبه‌ها نزدیک شود. تیم ما گفته که اگر ما قصد تغییر داریم، بهتر است آن را زودتر انجام دهیم و نه بعدا. سال گذشته شاید خیلی زود بود. در حال حاضر گوش‌‌های بیشتری در بازار بدون جک ۳.۵ میلی‌متری وجود دارد."
به گفته‌ی Queiroz، این حرکت کاملا عاملی محرک در تصمیم گیری‌های شرکت بود تا رقیب AirPod خود، یعنی Pixel Buds را عرضه کند. حذف اجتناب ناپذیر قاب، همینطور انگیزه‌ی بزرگی برای حرکت شرکت به استفاده از صفحه‌نمایش P-OLED برای Pixel 2 XL بزرگ‌تر بود. Brain Rakowski، مدیریت بخش تولید گوگل تشریح می‌کند که این فناوری جدیدی است اما ما واقعا در زمینه‌ی قرار دادن صفحه‌نمایش در لبه‌ها هیجان زده هستیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه