نرم افزار
مصطفی طبری۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۹ تير

یاهو نخستین گردهمایی توسعه دهندگان موبایل را در کشور هند و در شهرهای دهلی و بنگلور برگزار کرد. در این گردهمایی، یاهو در مورد وضعیت برنامه ها در هند و میزان رشد آنها صحبت کرد و سپس با گفتگویی نزدیک و صمیمی با چند توسعه دهنده خواسته های آنها را شنید.
کریستوفر کلوزباخ، سرپرست بخش بازاریابی محصول پس از برگزاری این مراسم گفت: ما فوق العاده خوشحالیم از اینکه توانستیم این گردهمایی ها را در هند برگزار کنیم. در شهر دهلی ما 50 الی 60 نفر شرکت کننده داشتیم که این تعداد در شهر بنگلور به 300 نفر نیز افزایش پیدا کرد. ما خوشحالیم که با جامعه توسعه دهندگان هندی در ارتباط هستیم و خود را برای توسعه دهندگان موبایل و سایر کسب و کارها به عنوان یک شریک مناسب معرفی کرده ایم.
کنفرانس Yahoo Mobile Developer Suite که در اوایل سال میلادی جاری معرفی شد شامل ارائه تکنولوژی و اطلاعات مختلف توسط یاهو، Flurry و BrightRoll می باشد که دو مورد آخری نیز توسط یاهو در آگوست و دسامبر 2014 خریداری شدند.
به گفته کلوزباخ رایگان بودن Flurry Analytics به استعدادهای جوان و استارت آپ ها این فرصت را می دهد تا بدون نگرانی از هزینه های لازم برای تحلیل کسب و کار خود، تنها به پیشرفت و توسعه ایده های خود فکر کنند.
وی اضافه می کند ما در زمینه کسب درآمد نیز به توسعه دهندگان کمک می کنیم که نه تنها به درآمد قابل قبولی دست پیدا کنند، بلکه کاربران را نیز بیشتر در محصولات خود درگیر کنند. همچنین ما در هند با بازاری غنی و جوان روبرو هستیم و به همین دلیل با استفاده از امکاناتی که در یاهو داریم به توسعه دهندگان نرم افزار کمک می کنیم تا در زمان مناسب مخاطبین مناسب خود را جذب کنند.


Flurry Analytics در هند هم اکنون 7242 کمپانی و حدود 41904 اپلیکیشن را پوشش می دهد. براین اساس یاهو می گوید بازار اپلیکیشن ها به سرعت در حال رشد بوده و هیچ نشانه ای از کند شدن سرعت رشدش دیده نمی شود. همچنین براساس تحلیل های صورت گرفته، در آسیا بازی ها 25 درصد از اوقات کاربران را به خود اختصاص داده اند که اپلیکینش های مرتبط با خرید و سبک زندگی پس از آن قرار می گیرند.
در هند اکثر کاربران وقت خود را صرف بازی های آرکید و اکشن می کنند که پس از آن بازی های کارتی، کازینو و پازل قرار می گیرند. دو عامل در هند باعث استقبال چشمگیر از برنامه ها شده که شامل تنوع آنها و رایج شدن فبلت ها می باشد. فبلت ها در این کشور به سرعت در حال رایج شدن هستند و کاربرانی که از این دستگاه ها بهره می برند بیش از کاربران اسمارت فون ها، برای اپلیکیشن های مختلف زمان صرف کرده و هزینه می کنند.




دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

برترین دیوایس های پوشیدنی از دیدگاه سایت یاهو