ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲ دي

به گزارش فارس، معاون وزیر ارتباطات گفت: ۲ دغدغه در مرحله‌ی دوم‌ حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی داریم؛ اینکه نیاز آن‌ها را تامین کنیم و دوم بیت‌المال را بیهوده حرام نکنیم و سخت‌افزار بخریم که بعداً نتوانند استفاده کنند.
حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس هیئت مدیره‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت درباره‌ی مراحل بعدی حمایت از دو پیام رسان منتخب بین ۷ پیام رسان داخلی، اظهار داشت: پس از انجام غربالگری بین ۷ پیام‌رسان داخلی ۲ پیام‌رسان برای حمایت بیشتر انتخاب شدند و مرحله‌ی بعدی حمایت‌ها یک پکیج شامل حمایت‌های فنی و غیرفنی است که مرکز ملی فضای مجازی جزئیات آن را به طور رسمی اعلام خواهد کرد.
وی با تاکید دوباره بر اینکه حمایت‌های بیشتر در این مرحله تنها فنی نیست، گفت: بخش فنی را وزارت ارتباطات انجام می‌دهد و سایر بخش‌ها را دیگر دستگاه‌های مسئول انجام خواهند داد.
فتاحی ادامه داد: معتقدیم همه‌ی داستان بحث فنی نیست و اگر این طور بود امروز آن‌ها با ۳۰ تا ۴۰ سرور می‌توانستند ۱۰ میلیون کاربر را پوشش دهند اما کاربر کجاست؟ اگر مشکل فقط فنی و سخت‌افزاری بود امروز این مشکلات وجود نداشت و حداقل ۱۰ میلیون کاربر داشتند؛ اما وضعیت فعلی نشان می‌دهد مشکل در جاهای دیگری است که مرکز ملی فضای مجازی در حمایت جدید پای کار آمدن دستگاه‌های دیگر را رصد می‌کند زیرا در فاز نخست دستگاه‌های دیگر پایه کار نیامدند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه