ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۶ شهريور

به گزارش پیوست، ایمان جلیلی، مدیر ارتباطات شرکت هم‌آوا گفت: «همه‌ی این مجموعه‌ها به غیر از شزان در مجموعه‌ی کارخانه نوآوری مستقر شده‌ بودند اما برای تسریع امور و متمرکز شدن همه‌ی سرویس‌ها تصمیم بر این شد تا با یکدیگر ادغام و از این به بعد با شخصیت حقوقی هم‌آوا فعالیت کنند. یعنی هم‌آوا شرکت مادر باشد و سایر برندهای زیرمجموعه آن هم فعال باشند، اما به نام هم‌آوا قرارداد منعقد کنند.»
جلیلی با اشاره به اینکه هدف از این ادغام خدمت‌رسانی صفر تا صد به استارتاپ‌ها از پروسه‌ی ایده تا تبدیل شدن آن‌ها به یک کسب‌وکار بزرگ بوده است، درباره‌ی بخش‌های مختلف این مجموعه و تقسیم کار میان آن‌ها نیز اعلام کرد: «نوآوردگاه درگاه ورودی ما برای رویدادها است. فضای کار اشتراکی بر عهده‌ی زاویه و برنامه‌های شتابدهی به طور مشترک به عهده‌ی آواتک و شزان خواهد بود. نوآوا نیز به استارتاپ‌ها خدمات رشد ارائه خواهد داد. خود هم‌آوا نیز از این به بعد سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌های در حال رشد را به عهده خواهد داشت.»
این ادغام و مراحل قانونی آن همچنان در حال انجام است چون برخی از این برندها تعهداتی داشتند که باید انجام می‌دادند تا بتوانند شخصیت حقوقی خود را به هم‌آوا منتقل کنند. جلیلی تصریح می‌کند تغییرات در مدیریت  هم‌آوا نیز ظرف یک تا دو ماه آینده محقق خواهد شد. همچنین براساس اعلام او، رضا کلانتری‌نژاد بنیانگذار شزان به عنوان مدیر مجموعه هم‌آوا انتخاب شده است.
هم‌آوا به منظور مدیریت کارخانه نوآوری در فروردین ۹۷ با عنوان «کارخانه نوآوری هم‌آوا» به ثبت رسیده‌ است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه