موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۳ دي

در شبکه‌های اجتماعی اولین تصاویر از گوشی هوشمند Google Pixel 3 با سیستم‌عامل Android 9.0 منتشر شده است. ویژگی اصلی این محصول جدید سیستم‌عامل از Anroid 9.0 خواهد بود. توسعه‌دهندگان غول فناوری قصد دارند جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل را برای اولین بار برای گوشی هوشمند خود ارائه دهند.
طبق اطلاعات اولیه، ارائه ی رسمی Google Pixel 3، سال آینده صورت می‌گیرد. به گفته‌ی منبع نزدیک به سازنده، برخی ویژگی‌های فنی گوشی هوشمند نشان می‌دهد که Google آن را به‌عنوان پرچم‌دار جدید خود معرفی می‌کند. این محصول دارای صفحه‌نمایش AMOLED با وضوح تصویر 1440*2880 پیکسل با نسبت ابعاد 18: 9 خواهد بود. علاوه بر این، صفحه‌نمایش دارای شیشه محافظ Gorilla Glass 6 می‌باشد.
این دستگاه بر اساس پردازنده‌ی Snapdragon 845 مدرن 8 هسته‌ای عمل خواهد کرد. گوشی هوشمند در 2 نسخه‌ی 4 گیگابایتی و 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه ی ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. دوربین اصلی دوگانه و باکیفیت 16 مگاپیکسل را دریافت خواهد کرد. رونمایی از این دستگاه برای نیمه‌ی دوم سال 2018 برنامه‌ریزی‌ شده است.
در نهایت به نظر می‌رسد حداقل به دلیل در نظر گرفتن دوربین دوگانه در این پیش‌بینی، چندان قابل اتکا نباشد، چراکه Google راه‌کار واحد پیکسلی دوگانه را در حسگرهای خود به جای دو حسگر مجزا پیش گرفته است و این تغییر رویه بعید به نظر می‌رسد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه