تکنولوژی
الناز فرجی۹:۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۸ تير

باتری های تلفن همراه های هوشمند همیشه در طول یک روز پر مشغله دوام نمی آورند اما یک باتری USB جیبی میتواند به گوشی شما شارژ کافی را تا غروب یک روز بدهد. بعد از 40 ساعت تحقیق 65 ساعت آزمایش Anker's 2nd Gen Astro 6400   را از همه بیشتر دوست داشتیم. در هر جیب و کیفی جا میشود و هر موبایل و تبلت کوچکی را با سرعت همه پک های جیبی دیگر شارژ میکند. با سرعت 6400 mAh و ظرفیت اش هم از بیشتر است.

چگونه تصمیم گرفتیم


ما جستجوی خود را با گشتن دنبال پک هایی که در یک جین راحت جا میگرفت شروع کردیم ، همینطور پکی میخواستیم که گوشی های مثل iphone 6,motorola moto x و samsung galaxy s6  را که خیلی شارژ میبرند ، حداقل یک بار کامل شارژ کند. آنهم با سرعت کامل . و  سپس پک های مورد نظر را  با نسبت های قیمت به ظرفیت و اندازه به ظرفیت طبقه بندی کردیم. و همچنین قدرتشان. بالاخره 8 تای نهایی را انتخاب کرده و هر کدام را در آزمایش شارژ دستگاه های مختلف قرار دادیم تا سرعت شارژ را اندازه بگیریم. کارمندان وایرکاتر هر باتری را ارزیابی کردند.

انتخاب ما


Anker 2nd Gen Astro 6400 (20 دلار) بهترین باتری USB جیبی برای بیشتر مردم است. چون هم قیمت خوبی دارد، هم سرعت شارژ، ظرفیت و حمل آسان. به لطف مدار بندی شارژ هوشمندش با همه ی تلفن همراه های هوشمند کنونی خوب کار میکند و احتمالا با مدل های جدیدی که چند سال دیگر بیرون می آیند نیز سازگار است. به اندازه ی کافی مقاوم است و راحت در یک شلوار جین جا میشود.
دومی ، با شارژ pass through
اگر به شارژ pass through ( توانایی وصل کردن پک باتری هم به شارژر دیوار و هم دستگاه ) نیار دارید، و اگر میخواهید دو گجت را همزمان شارژ کنید ، zendure a2   با سرعت 6400 mah بهترین پکی است که پیدا کردیم. به خوبی anker و پک های  amazonbasics عمل کرد ولی از anker بزرگتر و گران تر است.

یک پک بزرگ


اگر از شکل چاق anker 2nd gen astro 6400   خوشتان نمی اید ، شارژر باتری خارجی قابل حمل amazon basics (25 دلار) ممکن است به دردتان بخورد. در بین فینالیست های ما ، این پک ارزان ترین قیمت و بهترین نسبت قیمت به ظرفیت را دارد. ما این پک را برترین قرار ندادیم چون کارمندان wirecutter اکثرا شکل شبیه بسته ی شکلات anker  را به شکل بزرگ شبیه گوشی هوشمند amazon basics ترجیح دادند. ظرفیت این پک کمی از پک های دیگر کمتر است اما مانند anker  پک باتری خوبی است .

یک پک USB  خیلی خیلی کوچک


انتخاب های ما همه آنقدر کوچک اند که در یک جیب شلوار راحت جا میشوند ولی اگر دنبال یک باتری خیلی کوچک میگردید ما به شما go design travelcard  را پیشنهاد میکنیم.این پک آنقدر کوچک است که در بیشتر کیف پول ها جا میشود ( یا جعبه های آرایش باریک ، یا جیب های باریک ) . و یک کابل در آن موجود است ( میکرو یو اس بی یا lighting، بستگی به مدل دارد )


در انتها

برای یک باتری پشتیبان قابل اعتماد که در جیب هم جا شود ما   anker 2nd gen astro 6400   یا amazonbasics (شارژر خارجی قابل حمل 5600(  را پیشنهاد میکنیم. شکل هر کدام را که ترجیح دادید انتخاب کنید. و اگر چیزی کوچکتر میخواهید travelcard یک انتخاب عالی است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

huawei mate 8 یک غول 6 اینچی است با عمر باتری ای طولانی