اپلیکیشن
زهیر معصومیان۲۰:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۴ شهريور

جدیدترین حساب کاربری توئیتر اپل، مستقیما با طیف وسیعی از مشتریان App Store خودش یعنی بازیکنان، صحبت می‌کند.
بازی‌های App Store تمرکز بیشتری از اپل را به سمت سرگرمی‌های تعاملی جلب کرده‌است که طبق معمول، به شدت مراقب هویت‌دار بودن و امن بودن محصولاتش است که در دستگاه‌های بازی به اجرا درمی‌آیند. با وجود نمایه‌ای با عنوان "در آغوش آینده‌ی بازی‌ها. مستقیما از طرف بازی‌سازان ما" و توئیت‌های بسیار زیادی که ناخنک‌هایی به توضیحات بازی، چالش‌ها و پشت‌صحنه‌های بازی‌ها می‌زند، به نظر نگرش و رفتار اپل تغییر کرده‌است.
عرضه‌ی بازی‌های App Store به احتمال بسیار زیادی در یک رویداد در 9سپتامبر پرده‌برداری می‌شود که انتظار می‌رود Apple TV خوش‌آوازه را نیز علاوه بر تنظیمات جدید سالانه‌ی آیفون در آن شاهد باشیم. آخرین دستگاه جدید در خط تولید Apple TV در 2013 منتشرشد که قرار بود تا با بعضی همتایانش مانند Roku و Fire TV در رقابت باقی بماند اما اینطور نشد، و هرچه پردازنده‌ها سرعت بیشتری را ارائه می‌دهند به معنی جدیدتر بودن فناوری‌ای است که پشتیبانی نرم‌افزاری بسیار قوی‌تری دارد.
به کنسول Shield یا سپر Nvidia که در اوایل 2015 عرضه شد نگاهی بیاندازید. یک تلویزیون اندرویدی که تمام تصویر و صداهایی که شما انتظار دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد و پردازنده‌ی Tegraی آن از رزولوشن ویدئوی K4 پشتیبانی می‌کند و بازی‌های اصلی مانند Borderlands: The Pre-Sequel، The Talos Principle و سری بازی‌های همیشه محبوب Telltale را در جهان‌های بازی پادشاهان و walking dead طبقه‌بندی کرده‌اند.
Apple TV جدید گزارش شده که از همان پردازنده‌ی A8 آیفون 6 و آی‌پد ایر2 استفاده می‌کند. به این پردازنده یک تقویت‌کننده اضافه خواهدشد به دلیل اینکه Apple TV به یک باتری تکیه نمی‌کند و این به این معنی است که بازی‌سازان می‌توانند تا آخرین حد به چیپ فشار بیاورند. کاربران قطعا می‌توانند تجربه‌ی روان‌تری از بازی داشته‌باشند اما این امکان نیز وجود دارد که ما بازی‌هایی را شاهد باشیم که حتی آخرین آی‌پد نیز نتواند آنها را اجرا کند.
بازی‌های کمی در بین بازی‌های App Store وجود دارد مانند XCOM: Enemy Within و BioShock که تجربه‌هایی مانند بازی‌های کنسولی را در دستگاه‌های اپل ایجاد می‌کند. اما جدا از قول برای قدرت بیشتر و قابلیت پیداشدن آسانتر – مشکلی که تمام بازی‌سازان App Store به آن برمی‌خورند – Apple TV می‌تواند جنبه‌ی بازی‌های شرکت را به گونه‌ای تقویت کند که حتی سری آی‌پد‌های mini که مورد پسند طرفداران بازی است نیز نمی‌تواند.
هرچقدر به 9 سپتامبر نزدیک‌تر می‌شویم سوالات بسیاری دست به دست می‌شود. دیدن عرضه‌ی بازی‌های App Store به اندازه‌ی دیدن یک حادثه‌ی نادر، سخت است. باید منتظر بمانیم و ببینیم اعلامیه‌های Apple TV پرابهت، چه توضیحاتی به ما می‌دهد، اما در حال حاضر باید توجه داشت که به نظر بازی‌کردن یک معیار جدی و مسئله‌ی قابل توجه در نسل جدید دستگاه‌ محبوب اپل خواهدبود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بازی Crossy Road یک بازی آرکیدی خاطره انگیز در Apple TV