کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۸ ارديبهشت

شرکت‌های بزرگ تکنولوژی به جمع‌آوری سرمایه در تکنولوژی‌های VR و AR ادامه می‌دهند، همچنان که به دنبال متقاعد کردن کاربران و سرمایه‌گذاران برای موضوعات و اهداف دیجیتالی هستند.
Ultrahaptic در حال کار بر روی استفاده از امواج اولتراسوند جهت ایجاد اهدافی سه بعدی در هوا است که کاربران قادر به لمس آن‌ها هستند. این استارتاپ در جستجوی استفاده از این تکنولوژی برای ساخت "رابط های بدون تماس" است که فراتر از یک تعقیب معمولی دست است. این فناوری به کاربران اجازه می‌دهد تا به دکمه‌هایی نامرئی ضربه بزنند و صفحات را در هوا بپیچانند در حالی که حسی از بازخورد و کنش لمسی دارند. بنابراین آن ها قادر هستند چیزی را که در حال تکمیل آن هستند توصیف کنند.
این شرکت مستقر در انگلستان در شهر بریستل، امروز در پستی در وبلاگ خود اظهار کرد که آنان موفق به جذب سرمایه‌ای 23 میلیون دلاری شده‌اند.
هنگامی که این شرکت وارد دنیای واقعیت مجازی شد چندین طرح جالب داشت، اما یکی از مهمترین حوزه هایی که آن ها به دنبال مشتری در آن هستند فضای خودکار است. شرکت در پی به کارگیری فناوری Ultrahaptics در خودروهاست که به رانندگان اجازه‌ی کنترل با رابط‌ها را تنها با اشاره‌ی دست امکان‌پذیر می‌کند. هر چند در این تکنولوژی یکی از بزرگترین مسائل در واقع عدم کنش مربوط به حس لامسه است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه