سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۳۰ دي

اینتل دو دوربین از خانواده‌ی RealSense با نام‌های D415 و D435 را معرفی کرد که قادر به افزودن قابلیت‌های 3D به هر دیوایس یا ماشینی هستند. این نمونه‌های جدید که به شکل USB ساخته شده‌اند، به لطف پردازشگر دید جدید RealSense با عنوان D4 می‌توانند دید سه بعدی را به صورت لحظه‌ای فراهم کنند.
از آنجایی که این مدل‌ها در هر شرایط نوری در محیط‌های داخلی و خارجی کار می‌کنند، می‌توانند برای هر ماشینی که نیاز به دوربینی با عمق تصویر دارند، مورد استفاده قرار بگیرد. دوربین‌ها دارای پهبادهایی با هدف بالا رفتن در آسمان و ربات‌هایی با ویژگی‌های AR/VR هستند.
اینتل می‌گوید مخاطبان هدف دوربین‌ها تنها توسعه‌دهندگان و سازندگان نیستند، بلکه مراکز آموزشی هم می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند، زیرا آن‌ها به آسانی قابل استفاده هستند و به محض اتصال شروع به کار می‌کنند. دوربین‌ها همراه با کیت توسعه‌ی منبع باز اینتل با عنوان RealSense SDK 2.0 هستند.
D415 و D435 هم اکنون به ترتیب با قیمت‌های149 و 145 دلار اماده‌ی پیش‌فروش هستند. D415 دارای میدان دید کوچک و شاتر چرخان است که محیط اطرافش را از یک سمت تا سمتی دیگر برای گرفتن تصاویر، اسکن می‌کند. از طرف دیگر D435 میدان دید وسیع‌تری دارد و مجهز به شاتر گلوبال است، این ویژگی‌ها آن را برای گرفتن تصاویر با ادراک عمیق از موضوعات در حال حرکت و پوشش نواحی بزرگ ایده‌آل می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه