تکنولوژی
الناز فرجی۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱ بهمن

در NAMM 2013 ، IK مولتی مدیا دو اسپیکر روان و قابل حمل را معرفی کرد که ادعا می‌شود به خوبی مونیتورهای استودیوی معمولی هستند. در نمایش داد و ستد امسال، این شرکت آن چه را که گفته می‌شود "کوچک ترین سیستم مونیتورینگ مرجع استودیو در جهان" درمحدوده‌ی iLoud خود است، ارائه داد. مخاطبان موسیقی دان و آهنگسازی که لزوما به هنگام میکس و مسترینگ در استودیوی ضبط محبوس نشده اند، میکرومونیتورهای iLoud بنا بر گزارش، صوت‌هایی فوق العاده، مشخص و دقیق را ضبط می‌کنند.


هر مونیتور دستکتاپ نیرو گرفته از برق خانگی 7.09x5.31x3.54 در (180x135x90mm) خانه‌ای برای  یک بلندگوی جفت آمپری 0.75-in و 3 در ووفر است، با بازتاب شعله ور باس با مبدا رو به جلو. چهار تقویت کننده‌ی کلاس D و یک پردازشگر سیگنال 56 بیتی برای تضمین یک تصویر استریوی گسترده و "پاسخ فوق دقیق فرکانس خطی صحیح" میان 45Hz و 20kHz و 70W از کل خروجی قله‌ای (50 W RMS) به هم پیوسته اند.
DSP می‌تواند برای تطبیق با شرایط محیط مختلف از جهت شنیداری با استفاده از سه سویچ EQ در پشت اسپیکر سمت چپ تنظیم شود، که همچنین خانه‌ی کنترل حجم صدا، دو ورودی غیر تعادلی RCA ، یک ورودی پورت ارتباطی و وصل کننده‌ی اسپیکر 4 سوزنی است.
همچنین یک دکمه‌ی جفت کننده برای جریان بلوتوث از دستگاه‌های موبایل وجود دارد. فوت جلویی هر اسپیکر می‌تواند برای قرارگیری‌های صاف یا شیبدار بلند شود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل Android Pay، پلتفرم پرداخت موبایلی خودش را ارائه کرد