کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ دي

Atlassian امروز اعلام کرد، مالکیت سرویس مدیریت پروژه‌ی Trello را با پرداخت ۴۲۵ میلیون دلار به دست آورد. ۳۶۵ میلیون دلار این معامله  به صورت نقدی پرداخت شد و انتظار می‌رود قرارداد مذکور قبل از ۳۱ مارس ۲۰۱۷ منعقد گردد.
به گفته‌ی مدیرعامل شرکت Atlassian، آقای Jay Simons این قرارداد، هجدهمین مالکیت این شرکت محسوب می‌شود و همانند دیگر مالکیت‌های Atlassian، این شرکت قصد دارد برای حفظ نام تجاری Trello، برنامه‌ریزی نماید.
همانطور که می‌دانید Trello یکی از بهترین ابزارها برای مدیریت و سازماندهی کارها، خصوصا پروژه‌های گروهی است. این اپلکیشن درواقع همانند یک تخته‌ی وایت‌برد مجازی عمل می‌کند و شما می‌توانید روی آن اهداف پروژه را بنویسید، مسئولیت‌های هر یک از اعضا را مشخص کرده و هم‌زمان ببینید که چه کارهایی درحال انجام شدن است. این قابلیت‌ها باعث شده است که Trello از یک سازمان‌دهنده‌ی کارهای روزمره فراتر رفته و به یکی از کارآمدترین اپلکیشن‌ها برای مدیران ادارات و مسئولین پروژه‌ها تبدیل گردد. حال با  Atlassian، سرویس Trello یکی از بزرگ‌ترین و سریع‌ترین سرویس‌های مدیریت خدمات پروژه‌ را در اختیار دارد. درحال حاضر Trello با حدود ۱۹ میلیون کاربر و کمتر از ۱۰۰ کارمند قصد دارد به Atlassian بپیوندد.
شایان ذکر است پروژه‌های Trello متناسب با مجموعه‌ی کلی ابزارهای بهره‌وری Atlassian می‌باشد که به طور فزاینده‌ای حتا غیر از توسعه‌دهندگان را نیز هدف قرار داده است. به عنوان مثال سرویس مدیریت پروژه‌ی JIRA مطعلق به Atlassian درحال حاضر بسیار شبیه به ویژگیهای مدیریت پروژه‌ی Kanban سرویس Trello می‌باشد. گفتنی است هردو شرکت بر روش‌های بازاریابی مشابه تمرکز کرده‌اند.

برچسب هاTrelloAtlassian
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

میخواهید فیس بوک را ترک کنید؟ الو راه اندازی شده است و یک اپلشکیشن برای آی فون دارد