گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۲ بهمن

به گزارش مهر، بر اساس بررسی‌های تکمیل شده کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا، اپراتورهای این کشور با فروش اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی مشترکان خود مرتکب تخلف شده‌اند.
به گزارش انگجت، آجیت پای رئیس کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا اعلام کرده که تخلف اپراتورهای مخابراتی این کشور در زمینه فروش اطلاعات خصوصی مردم به شرکت‌های ثالث قطعی است. این اطلاعات در قالب گزارشی به کمیته انرژی و بازرگانی کنگره آمریکا تحویل داده شده است.
بر اساس گزارش یادشده تعدادی از اپراتورهای مخابراتی آمریکا که نام آنها برای عموم فاش نشده، قوانین فدرال این کشور در زمینه حفاظت از حریم شخصی و اطلاعات خصوصی کاربران را زیر پا گذاشته‌اند. در این گزارش از نمایندگان کنگره خواسته شده تا برای تضمین محرمانگی اطلاعات خصوصی مردم و از جمله اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی کاربران قوانین تازه ای را وضع کنند.

این تخلف در آمریکا تازگی ندارد و از سال‌ها قبل در جریان بوده است. اطلاعات موقعیت مکانی مردم این کشور بعد از افشا به دست خریداران مختلفی می‌افتد و حتی ممکن است از این کشور خارج شود.
انتشار گزارش مذکور در شرایطی رخ می‌دهد که چهار اپراتور تلفن همراه اصلی آمریکا همواره مدعی حفاظت از حریم شخصی مشترکان خود بوده‌اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه