اپلیکیشن
رضا رزمی۶:۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۳ شهريور

این‌روزها کمتر پیش می‌آید کاربران دنیای مجازی بدون ادیت عکس‌هایشان، آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. اپلیکیشن‌های زیادی برای ویرایش عکس موجود است، اما کمتر پیش می‌آید، یک اپلیکیشن کلیه امکانات و ابزار‌های ویرایش عکس را به طور کامل و حرفه‌ای در خود داشته باشد. اپلیکیشن "Polarr Photo Editor"، از اپلیکیشن‌های ادیت عکس محبوب در میان کاربران  "iOS"، اکنون نسخه اندرویدی خود را به بازار عرضه کرده است.
"Polarr Photo Editor"، یکی از اپلیکیشن‌های حرفه‌ای برای ادیت عکس‌ها است که کلیه امکانات و ابزار‌ها را برای ویرایش عکس داراست و این ویژگی‌ است که این اپلیکیشن را از سایر اپلیکیشن‌ها متمایز می‌سازد.


"Polarr Photo Editor" تنها یک اپلیکیشن نیست، یک ویرایش‌گر تحت وب هم است، شما به سادگی می‌توانید تحت وب و با داشتن امکانات برابر با اپلیکیشن، عکس‌های خود را ویرایش کنید.
شما با "Polarr Photo Editor"، امکان اعمال تنظیماتی همچون نور، رنگ، کاهش نویز، سایه‌ها، اکسپوژر، کنتراست و  غیره را دارید و همچنین می‌توانید از فیلتر‌های متنوع این اپلیکیشن هم استفاده کنید.
کاربران "iOS" با مراجعه به اپل‌استور و کاربران اندروید با مراجعه به گوگل‌پلی می‌توانند نسبت به دانلود نسخه رایگان این اپلیکیشن اقدام کنند. این اپلیکیشن دارای یک نسخه پولی هم است که ویژگی‌ها و امکانات کامل‌تری نسبت به نسخه رایگان آن دارد.
اگر از این اپلیکیشن حرفه‌ای برای ویرایش عکس‌هایتان استفاده کردید، لطفا تجربیات خود را با تواناتک و کاربران آن به اشتراک‌ بگذارید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل می تواند دوستانی که در نزدیکی شما هستند را تشخیص دهد