گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۷ مهر

در طول چند سال گذشته توئیتر به آرامی محدودیت 140 کلمه‌ای خود را کاهش داده است. در اوایل سال جاری، توییتر @replies را از این محدودیت خارج کرد و در سال گذشته هم لینک تصاویر، ویدئو و نقل قو‌ل‌ها را از این قضیه معاف کرده بود. امروز شرکت اعلام کرد که قصد آزمایش کردن توسعه‌ی محدودیت 140 کاراکتری به 280 کاراکتر را دارد و حداقل این را برای کاربرانی که زبانشان غیر از ژاپنی، چینی و کره ای است، اعمال کند. دلیل این کار نیز این است که برخی زبان‌ها برای ارائه‌ی مفهوم نیاز به کاراکترهای بیشتری دارند.
Aliza Rosen، مدیر محصول Twitter در یک پست وبلاگ گفت که کاربرانی که از زبان‌های خاصی در آسیای شرقی برای توئیت استفاده می‌کنند از این محدودیت کاراکتر به اندازه‌ی کاربران انگلیسی زبان رنج نمی‌برند. وی افزود این محدودیت 140 کاراکتری یک عامل مایوس کننده برای کاربران انگلیسی زبان است. محدودیت 280 کلمه قطعا یک جهش بزرگ از 140 کاراکتر است، چراکه تعداد کاراکترها دو برابر شده است، اما گذشته از آن این امر سیار کمتر از محدودیت 10000 کلمه در شایعه‌ی سال گذشته است.
باید دید بازخورد کاربران از این افزایش کاراکتر به چه صورت خواهد بود. در هر صورت Twitter با این طرح به دنبال افزایش طیف کاربران خود می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه