گوناگون
مصطفی طبری۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۳ تير

امروز واقعا روز غم انگیزی برای دنیای بازی های ویدئویی است. نینتندو اعلام کرد که رئیس ساتورو ایواتا در سن 55 سالگی بر اثر یک تومور مجرای صفراوی  درگذشت. این مدیر عامل مجبور شد E3 سال 2014 را به خاطر یک سری مشکلات مربوط به سلامتی و جراحی و برداشتن یک توده در همان سال ، از دست بدهد. ولی متاسفانه واضح است که این کار برای بهبود یافتن او کافی نبود. این کمپانی چیز زیادی درباره ی موفقیت در این نقطه نمیگوید ولی به نظر میرسد که جنیو تاکدا و مرد افسانه ای این کمپانی شیگرو میاماتو کنترل را بدست میگیرند.
ایواتا اثر عمیقی در نینتندو داشت ، حتی در اولین مراحل کارش. او در سال 1983 به این کمپانی آمد و به طراحان در ساخت عناوین افسانه ای مانند earthbound و سری های اولیه ی kirby کمک کرد. او مسئولیت برنامه ریزی های شرکت در سال 2000 شد و در سال 2002 اولین شخصی شد که نینتندو را هدایت کرد که این بخشی از خانواده ی یاماچی سازنده نبود.
دستاورد های او به عنوان رئیس کمپانی بسیار پیچیده اما جالب و به یاد ماندنی است. او رهبری بیشتر دوران نه چندان پرستاره ی گیم کیوب را کرده و البته wii u . به هر حال او همچنین کمپانی را در روزهای طلایی wii هدایت کرد ، مانند رهبری بازی های کنترل با حرکت . همچنین ، به تسلط نینتندو در وسایل دسته ها در DS و 3DS کمک کرد. و در حالیکه نینتندو مایل به رقابت مستقیم با امثال مایکروسافت و سونی نبود، این کمپانی کم کم خود را با واقعیت دنیای تلفن همراه هوشمند با برنامه هایی برای طراحی بازی های موبایل وقف داد.
لازم است تا چیزهایی در باره ی خصوصیات او نیز بگوییم. او واقعا صورت کمپانی بود. اگر nintendo direct را دیده باشید، او را میبینید که با روش مودبانه و دوستانه ی خود درباره ی آخرین بازی ها توضیح میدهد. و چه کسی میتواند مجموعه ی "ایواتا میپرسد " را فراموش کند؟ درحالیکه قطعا کسانی خواهند بود که جای او را بگیرند، شکی نیست که نینتندو بدون اینکه او باشد و در مورد ماریو و زلدا صحبت کند، ضعیف تر خواهد بود. دلمان برایت تنگ خواهد شد ایواتا.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Nintendo و Vans با هم یک تیم شدند تا اسنیکر های سبک قدیمی بسازند