موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۱:۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۶ مرداد

متاسفانه علیرغم اینکه تکنولوژی های عجیب و غریب در سرتاسر دنیا معرفی می شوند، اما هنوز قادر نیستیم گوشی های هوشمندمان را از طریق کامپیوتر کنترل کنیم! اما ناامید نشوید، ویندوز 10 به همراه سرویس کورتانای خود به شما کمک می کند تا فرمان هایی را از کامپیوترتان به گوشی یا سایر دستگاه ها ارسال کنید.
متاسفانه این ویژگی بصورت پیش فرض وجود ندارد و برای استفاده از آن باید چند نرم افزار جداگانه را دانلود کنید. روند کار هم خیلی آسان و روان نیست، ولی با انجام تمام این کارها، از امکانات بسیار خوبی برخوردار خواهید شد. از جمله کارهایی که پس از طی این مراحل قادر به انجامشان هستید، شامل امکان مدیریت دستگاه های هوشمند(لامپ ها، ترموستات و غیره)، کنترل موسیقی، تغییر تنظیمات بخش نوتیفیکیشن اندروید و بسیاری دیگر می شوند. در واقع کارهایی که می توانید انجام دهید تنها وابسته به محدودیت های Tasker می باشد.


این ترفند توسط João Dias یک توسعه دهنده بسیار معروف پلاگین برای Tasker ارائه شده است. همانطور که احتمالاً می دانید، باید از قبل نرم افزار Tasker را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده باشید تا بتوانید از فرمان های صوتی Cortana، AutoVoice و AutoRemote بهره مند شوید. به علاوه، کاربران ویندوز 10 نیز باید AutoRemote Chrome Extension را در سیستم خود نصب کنند.
پس از انجام این مراحل تنها کافیست فرمان کورتانا را به همراه امکان ارسال فرمان های کورتانا به دستگاه مورد نظرتان را فعال کنید. پس از این، تنها باید این پروفایل را به Tasker که در اسمارت فون خود نصب کرده اید، وارد کنید. انتخاب Chrome به عنوان مرورگر پیش فرض نیز الزامی است.
اگر تمام مراحل را به درستی انجام داده اید می توانید برای آزمایش عملکرد این ترفند به این لینک مراجعه کنید. توجه کنید که این ترفند کاملاً رایگان نیست، چرا که Tasker و AutoRemote به ترتیب 6.49 و 3.35 دلار قیمت دارند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آموزش اجرای برنامه های اندروید بر روی کامپیوتر