پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۰ تير

به گزارشی از پرس ریلیز؛ شرکت سواچ با تازگی ساعت مچی لمسی هوشمندی با نام  Touch Zero Two را عرضه کرده است.گفته می شود این ساعت برای علاقه مندان به تیم های مورد علاقه شان طراحی شده است.
ساعتی به خصوص برای طرفداران ساعت سواچ تاچ زیرو تابعی به عنوان گزینه هواداری وجود دارد که می تواند فعالیت های بدنی را اندازه گیری کند و سطح شما را در هواداری از تیم محبوبتان اعلام خواهد کرد این آمار درنتیجه فعالیت بدنی شما در هنگام تماشای مسابقه تیم محبوبتان تعداد و قدرت تشویق و کف زدن و تعداد موج ها بر روی سکو محاسبه خواهد شد .همچنین می توانید با دیگر طرفداران رقابت کنید و با آن ها دوست شوید.


Touch Zero Two دارای تمامی امکانات و ویژگی های دیگر ساعت های هوشمند است. با کمک نرم افزاراین ساعت بر روی گوشی هوشمند خود می توانید بر روی فعالیت های خود از جمله تعداد گام ها در پیاده روی و دویدن، کالری سوزانده شده و ... نظارت داشته باشید. همچنین بر روی صفحه می توانید اطلاعات تماس و پیام های د.ستان خود را مشاهده کنید. دستگاه با سیستم عامل های iOS و اندروید سازگار است.
ویژگی دیگر این ساعت ضد آب بودن آن تا عمق 90 متری است و به گفته شازندگان میزان ذخیره باتری آن برای بیش از 12 ماه کافی است.
در حال حاضر قیمت این ساعت با نام تجاری سواچ در فروشگاه با قیمت 139 دلار به فروش می رسد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گجت پوشیدنی LG Urbane از هفته دیگر فروش خود را آغاز می کند