کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۵ اسفند

جان فرارا مدیرعامل Nimble طی چند سال گذشته به خدمت در این شرکت با هدف مدیریت اطلاعات تماس‌های درون office 365 و G Suite مشغول بوده است. شرکت وی در همین روز از تخصیص بودجه‌ی 9 میلیون دلاری‌اش در سری اول سرمایه‌گذاری خبر داد.
بودجه‌ی تعیین شده در این دور توسط Imagen Capital Partners و با همکاری Mark Cuban’s Radical Investments و Indicator Ventures  با همراهی individual angel investors همچون جیسون کالاسانیس، هاوارد لیندزون و دان دوج، فراهم شده است. این سرمایه‌گذاران به‌طورکلی رقمی در حدود 12.5 میلیون دلار بر روی Nimble سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
این شرکت در تلاش است که تمام فعالیت‌هایی را که قبل از این برای جمع‌آوری اطلاعات تماس به صورت دستی انجام می‌شد، اعم از بازگرداندن این اطلاعات به Rolodex  در روز و یا تایپ آن‌ها به کمک CRM، تبدیل به فرایندی خودکار و ماشینی نماید. فرارا می‌گوید که این فرایند همیشه  به صورت یک فعالیت یدی فرض می‌شده است، حال این شرکت قصد دارد تا این عمل را به شکل آسان‌تری ممکن سازد. به کمک ذخیره‌ی این اطلاعات در فضای ابری این امکان فراهم می‌شود که در هر زمان و در هر مکان و با استفاده از هر وسیله‌ای به‌سادگی به آن‌ها دسترسی پیدا کرد.
این اتفاق از طریق همکاری با Google، Microsoft و اپلیکیشن‌های مبتنی بر فضای ابری آن‌ها امکان‌پذیر شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه