گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۶ دي

تغییر نسل Wi-Fi شروع می‌شود، ارتقا بزرگی که هر پنج سال یا بیشتر روی می‌دهد. اما درحالیکه این نسخه‌ی جدید سریع‌تر Wi-Fi در داخل روترهای زیادی در طول نمایشگاه CES در هفته‌ی جاری نمایش داده شد، ارائه‌ی ضعیفی در دستگاه‌های موجود در بازار نشان داد.
تنها تعداد کمی از لپ‌تاپ‌ها این هفته معرفی شدند که نسل جدید Wi-Fi را پشتیبانی می‌کردند و این حمایت شامل گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، دستگاه‌های خانگی هوشمند، PCها، یا دیگر ابزارها نبود. این بدان معنا است که حتی اگر شما همین امروز برای خرید روتر Wi-Fi نسل آینده اقدام کنید، دستگاه‌های خیلی کمی وجود دارند که از مزایای سرعت‌های سریع آن بهره‌مند شوند.
انتظار می‌رود نسل جدید Wi-Fi، با نام تجاری Wi-Fi 6، باتری کمتری مصرف کند، میزان اطلاعات بیشتری را بتواند حمل کند، و امکان همزمان اتصال دستگاه‌های بیشتری را بدهد. Wi-Fi جدید لزوما به معنای رسیدن به سرعت‌های خیلی بالا نیست، اما طراحی شده تا بهترین عملکردش را در داخل فضاهای خانگی یا حجم زیادی از دستگاه‌های متصل داشته باشد.
Wi-Fi 6 حدود ۲ سال است که مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما انتظار می‌رود سال ۲۰۱۹ شروع واقعی و فراگیر آن باشد. اتحادیه‌ی Wi-Fi که بر اجرای استانداردهای آن نظارت می‌کند، شروع مجوزدهی به دستگاه‌ها را از فصل پاییز برنامه‌ریزی کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه