ترفند و آموزش
الناز فرجی۱۷:۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱ تير

الو: شبکه ی اجتماعی جدیدی که همه دیوانه ی آن شده بودند .
الو یک شبکه ی اجتماعی بدون تبلیغ است که سال گذشته با راه اندازی به وسیله ی تنها یک دعوتنامه ، امتیاز زیادی به دست آورد. و پنجشنبه اعلام کرد که قرار است عمومی شود با یک اپلیکیشن برای کاربران آی فون. گروه با سیاست ضد فیس بوکش توجه ها را جلب کرد و با این قول که تبلیغ نکند و اطلاعات کاربران را به اشخاص ثالث نفروشد.
سپتامبر گذشته ، تغییری در علایق ، عضویت در الو را به یک چیز ارزشمند تبدیل کرد.با دعوتنامه هایی که در سایت eBay تا قیمت 500 دلار فروخته میشد. در رونمایی عمومی ، الو هیچ جزئیاتی از تغداد اعضا نداد اما گفت که میلیون ها نفر از این وسیله استفاده میکنند.
یکی از بنیان گذاران الو و رئیسش پاول بودنیتز میگوید: این اپلیکشین زیباست و ویژگی های خاصی بسیاری دارد.
"با همه ی این خصوصیات مثبت الو و با دانستن اثرات منفی تبلیغ و جمع آوری اطلاعات توسط شبکه های دیگر که صف اول اخبار است، زمان بندی اپلیکیشن ما از این بهتر نمیتوانست باشد."


الو سرویس های خود را برای گنجاندن راه های بیشتر دوست یابی ,جستجو,اعلان های زمان ,پیام خصوصی ,گروه های خصوصی و قرار دادن love به جای like  به روز رسانی کرد.
الو سال گذشته با تغییر دادن منشورش و قول بدون تبلیغ و به سود عموم بودن 5.5 میلیون سرمایه جمع کرد. در حالیکه که سرویسش مجانی است ، برنامه های آینده ایش شامل ویژگی های ممتازی است که باید برای گرفتنشان پول پرداخت. الو توسط گروهی از برنامه نویسان و هنرمندان تحت سرپرستی بودنیتز که تجربه ی قبلی اش طراحی دوچرخه و اسباب بازی بود راه اندازی شده است.

برچسب هاfacebookElloiPhone app
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با اپلیکیشنScanner Pro 6 آیفون شما به یک اسکنر عالی تبدیل خواهد شد