اپلیکیشن
رضا رزمی۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۷ تير

امروزه اگر بخواهید اسناد خود را در مواقع ضرروی اسکن کنید معمولاً دو راه دارید، یا باید یک اسکنر پیدا کنید و یا از دوربین موبایل خود استفاده کنید. بدون شک بسیاری از ما ترجیح می دهیم از گزینه دوم استفاده کنیم. اما اپلیکیشن های اسکن در گوشی های موبایل می توانند دارای ایراداتی باشند و نتیجه مطلوبی را به شما ارائه ندهند.
جدیدترین ورژن اپلیکیشن Scanner Pro این هفته برای کاربران سیستم عامل iOS عرضه شد و نه تنها عیب و ایرادات رایج در این گونه اپلیکیشن ها را ندارد، بلکه ویژگی های جالبی را نیز در اختیارتان قرار می دهد تا به راحتی اسناد را اسکن کنید.
با Scanner Pro 6 نیازی نیست نگران کج بودن اسناد باشید، چرا که این اپلیکیشن می تواند لبه های کاغذ را تشخیص داده و تصویر نهایی را بصورت مستطیلی ارائه دهد. روشنایی و کنتراست تصویر نیز بصورت خودکار تنظیم می شود تا در شرایط نوری نه چندان ایده آل نیز بتوانید اسناد مورد نظر را اسکن کنید.
برای اسکن کردن حتی لازم نیست بر روی صفحه لمس انجام دهید، Scanner Pro 6 دوربین گوشی را قادر می سازد از هر چیزی که در جلوی آن قرار گرفته، عکس بگیرد.
البته شما با سایر اپلیکیشن ها نظیر Scannable یا Office Lens نیز می توانید از کار را انجام دهید، اما چیزی که Scanner Pro را از بقیه متمایز می کند قابلیت جدید Scan Radar می باشد. این قابلیت به شما اجازه می دهد بدون باز کردن قفل صفحه گوشی و تنها با اجرای برنامه دوربین از صفحه قفل، از سند مدنظرتان عکس بگیرید. وقتی در زمانی دیگر، اپلیکیشن را اجرا کنید به شما اعلام می کند که یک اسکن جدید ثبت شده است.
اگرچه رقبای اسکن پروی 6 ممکن است رایگان باشند، اما همین قابلیت اسکن رادار ارزش هزینه کردن را دارد. علاوه بر این، هماهنگی بسیار خوبی با سرویس هایی نظیر Dropbox، گوگل درایو، Evernote، One Note و One Drive وجود دارد. شما می توانید اسکن های ثبت شده را ایمیل، فکس یا چاپ نمایید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ویدیو Unboxing آیفون ۶اس جدیدترین گوشی کمپانی اپل