اپلیکیشن
الناز فرجی۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۳ بهمن

برای طرفداران بازی های کلاسیک , آرشیوهای اینترنتی هدیه ارزشمندی محسوب میشود.
سال گذشته بایگانی هزاران DOS کلاسیک که قابل پخش در مرورگر های وب هستند آغاز شد.در روز چهارشنبه , این آرشیو درهای دیجیتالی خود را به روی ویندوز 3.1 باز کرد.
بله!بچه های دهه نود.این بدین معنی است که شما هم اکنون میتوانید هر اندازه که دلتان بخواهد به انجام بازی هایی از قبیل Ski Free, Pipe Dream و Wheel of Fortune به صورت نسخه ویرایش شده برای مرورگر ها ,بپردازید.
بیش از 1000 بازی ویندوز 3.1 در دسترس است.قابلیت جستجوی بازی ها خیلی جالب نیست –بیشتر به دلیل اینکه اکثر بازی ها بر اساس پوشه ها نام گذاری شده اند , نه نام اصلی خود بازی ها – اما جستجو کردن و یافتن فهرست بازی های مورد علاقه تان آسان است.
نزدیک به 300 برنامه کاربردی و کسب و کار نیز در مرورگرها , در دسترس هستند.
Verge لیستی از بهترین بازی ها و برنامه ها را گرد هم آورده است و یک راهنمای ویندوز برای کمک به استفاده از تجربیات افراد دیگر در برنامه ها و بازی ها نیز آمده است.
عملکرد مرورگر ,خشک است.من بازی Wheel of Fortune را انجام دادم : نسخه دلوکس آن و جای تعجب بود که وانا وایت دیجیتال در 1991/1992 چقدر شبیه به وانا وایت 2016 است و گام برداشتن در کل عملیات بسیار کند بود.آیا در آن زمان واقعا ما اینقدر منتظر میماندیم تا چرخ به چرخش در بیاید؟(پاسخ این است که بله!منتظر میماندیم)
یکی از بهترین بازیهایی که در آرشیو یافتم the little gem Election '92 بود.باید بگویم که این بازی یک شبیه ساز بازی های  انتخابات Doonesbury نیست (بدون شوخی یکی از بازی های مورد علاقه دوران کودکی من بود)به جای آن در این بازی سعی میکنید تا کاندیداها را قبل از رای دادن درصندوق رای گیری با پای سیب بزنید.
اگر بازی استراتژیک میخواهید باید به سراغ بیل کلینتون , جورج بوش و راس پروت بروید .این یک بازی کاملا ساده است اما سرگرمتان میکند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سازنده فیلم نیمه کوتاه جنگ ستارگان میخواهد جمعیت برای بازسازی فرشته سیاه پول پرداخت کنند