موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳۰ فروردين

کمپانی Huawei در جریان برگزاری نشست جهانی تحلیلگران در شن‌ژن، برنامه‌های خود را برای سال آینده اعلام کرد. در این راستا کمپانی برنامه‌ی خود را در رابطه با آغاز طرح G5 معرفی کرد و افزود: اولین گوشی هوشمند با پشتیبانی از 5G در نیمه‌ی دوم سال 2019 عرضه خواهد شد.
با توجه به تاریخ راه‌اندازی، ممکن است اولین گوشی 5G این شرکت Mate 30 نام بگیرد. این شرکت همچنین اعلام کرد که دستگاه را در سه‌ ماهه‌ی سوم سال 2019 عرضه خواهد کرد که تاریخ مذکور با رونمایی Mate یکی خواهد بود. درگوشی هوشمند Huawei از مودم 5G استفاده خواهد شد. علاوه بر این چیپ Balong 5G01 که در نمایشگاه Mobile World Congress 2018 رونمایی شد، قار خواهد بود تا سرعت انتقال داده 2.3 گیگابیت بر ثانیه را فراهم کند.
در واقع هدف Huawei، تبدیل‌شدن به یک ارائه‌دهنده‌ی خدمات 5G و همچنین ارائه‌ی راه‌حل‌های شبکه برای تجهیزات مختلف، نه‌ تنها برای گوشی‌های هوشمند است. با توجه به‌ پیش‌بینی‌های شرکت تا سال ۲۰۲۵ مجموع ۱.۱ میلیارد دستگاه به 5G متصل خواهند شد، در میان آن‌ها ۲۰۰ میلیون وسیله‌ی نقلیه بدون سرنشین خواهد بود. به نظر می‌رسد این‌ یک هدف بلند پروازانه است اما جالب است تا نتیجه‌ی آن در ارائه‌ی نخستین محصول Huawei با تکنولوژی 5G را به نظاره بنشینیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه