گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۴ آبان

به گزارش دیجیاتو، گوگل امروز به صورت رسمی از توقف پشتیبانی از اپ واقعیت مجازی Expeditions خبر داد. این برنامه ژوئن سال آینده میلادی از پلی استور گوگل و اپل حذف خواهد شد.
گوگل اعلام کرده که تورهای ۳۶۰ درجه این برنامه به اپ Arts & Culture منتقل می‌شوند. «جنیفر هالند»، مدیر بخش مدیریت و آموزش به این موضوع اشاره داشته که چنین تصمیمی برای دسترسی بهتر دانش آموزان و معلمان به این پروژه‌ها گرفته شده است. هالند اعلام کرده:
«نحوه ارتباط دانش آموزان با درس امسال کاملا متفاوت شده است. از آنجایی که مدارس در سراسر جهان تحصیلات را به صورت هیبریدی درنظر می‌گیرند، ما در حال تفکر برای نحوه تنظیم ابزارهای خود جهت رفع نیازهای کنونی و ساخت همزمان آن‌ها برای آینده هستیم.
ما متوجه شده‌ایم که تجربه‌های فراگیر با هدست‌های واقعیت مجازی همیشه در اختیار تمام دانش آموزان قرار ندارند، چرا که حرکت به سمت یادگیری هیبریدی چالش‌های مخصوص به خود را برای مدارس برای استفاده موثر از Expedition ایجاد کرده است.»
محتوای اپ واقعیت مجازی Expeditions در کنار تورهای موزه Arts &Culture و دیگر محتوای این برنامه قرار می‌گیرد و تمام کاربران به صورت رایگان به آن‌ها دسترسی خواهند داشت. چنین اقدامی یک پیروزی هرچند کوچک برای معلمان و والدینی محسوب می‌شود که با توجه به تعطیلی مدارس به علت شیوع گسترده ویروس کرونا، قصد دارند به آموزش کودکان ادامه دهند.
این خبر یک ماه از آن منتشر شده که گوگل پایان پشتیبانی از پلتفرم واقعیت مجازی «Daydream» را اعلام کرد. این پلتفرم ۴ سال پیش راه‌اندازی شد و تلاشی برای ارائه واقعیت مجازی ارزان‌قیمت بود که در مسیر رسیدن به پتانسیل واقعی خود شکست خورد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه