تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۹ خرداد

استارت آپ آی اسکات به تازگی دستگاه هدایتگر اتومبیل منحصر به فردی را رونمایی کرده است که صفحه نمایشی شفاف دارد.

این دستگاه می تواند مسیر مورد نظر تا مقصد را با استفاده از  GPS نشان دهد، همچنین با برقراری اتصال آن به گوشی همراه، نمایشگر تماس ها و پیام های دریافتی را به راننده نشان خواهد داد و امکان انحراف راننده از جاده را تا چندین برابر کاهش می دهد.

دستگاه  آی اسکات از صفحه نمایش شفاف فتوکرومیک  ساخته شده است.
این دستگاه بر روی داشبورد ماشین نصب می شود و کار اصلی آن راهنمای مسیر حرکت است . بوسیله نرم افزار برنامه ریزی شده آن می توان از نقشه GPS یا نقشه معمولی مسیر، در جاده حرکت کرد.

شما می توانید این دستگاه را از طریق بلوثوث به گوشی هوشمند خود متصل نمایید . دستگاه در هنگام تماس های دریافتی و پیام های مربوط به پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی را به کاربر اطلاع خواهد داد؛ این امر باعث می شود که راننده در هنگام رانندگی برای کار با صفحه گوشی سر خود را پایین نیاورد. البته ویژگی دیگر این دستگاه قابلیت اجرای فرمان های صوتی و یا حرکت دست در مقابلش برای انجام فعالیت است.

همچنین دستگاه را می توان به سیستم کامپیوتری ماشین متصل کرد ، سپس داده های ماشین از جمله شرایط خودرو ، سطح سوخت ،سرعت و ... در لحظه بر روی نمایشگر نشان داده می شوند .
سازندگان هزینه راه اندازی این دستگاه کاربردی را با کمک سایت محبوب کیک استارتر جمع آوری کرده اند. آنها پس از ثبت اقلام مورد نیاز این دستگاه در سایت به سرعت تمام هزینه مورد نظر را برای ساخت دستگاه یعنی مبلغ بیش از 500000 هزار دلار را بدست آوردند.
هزینه پایه سفارش دستگاه 269 دلار و مدل مجهز به دوربین برای نمایش نقاط کور در هنگام حرکت 299 دلار است .گفته شده تحویل ایت دستگاه در اول نوامبر 2016 انجام خواهد شد.

برچسب هاGPS
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 ترفند برای بهبود بخشیدن به مصرف باتری گوشی