گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۹ فروردين

Twitch از قابلیتی رونمایی کرد که به تولیدکنندگان اجازه‌ی بهبود نمایه‌های استریمر کوچک‌تر را در یک پلتفرم و همکاری بهتر با دیگران را می‌دهد. این ویژگی که Squad Streams نامیده می‌شود، اجازه‌ی اجرای همزمان بیش از چهار استریمر Twitch را در یک پنجره می‌دهد. این قابلیت، تماشای اجرا از چهار زاویه‌ی مختلف را برای بیننده راحت‌تر می‌کند و کانال‌های بزرگ‌تر نه تنها به سازندگان کوچک‌تر هم فرصت میزبانی می‌دهد، بلکه به آن‌ها امکان به‌اشتراک‌گذاری نمایشگرهایشان را با مخاطب دیگر هم می‌دهد.
به گفته‌ی Hubert Thieblot، معاون شرکت، تمرکز Twitch بر همکاری فعالانه‌ی استریمرها با دیگر سازندگان است تا هر شخصی در کانال سود ببرد. وی افزود "سازندگان می‌توانند مستقیما از طریق داشبورد نیرو جذب کنند، محتواهایی را که به صورت نرمال پخش نمی‌کنند استریم کنند، و در یک زمان اجتماعاتشان را رشد و توسعه دهند. بینندگان با انگیزه‌ی بیشتر، راهی ساده‌تر برای حمایت بیشتر از استریمرهای مورد علاقه‌شان، و فرصتی برای گپ زدن با چندین جامعه‌ی بزرگ یا پیوستن به جامعه‌ی جدید پیدا کنند."
Twitch فایده‌ی این قابلیت را برای هر چیزی از استریمرهای Tabletop تا جلسات اجرای سریع‌تر تبلیغ‌ می‌کند. اما قابلیت جدید بیشتر از همه برای بخش‌های اصلی استریم مخاطب Twitch مفید است که صحنه‌ی نبرد تیمی و بازی‌های بتل رویال همچون Fortnite را تماشا می‌کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه