ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۶ اسفند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران، چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت پروژه همزمان با گرامیداشت روز مهندس با حضور «مسعود نیلی» مشاور اقتصادی رئیس جمهوری، «امیر ناظمی» معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، «عباس آخوندی » وزیر اسبق راه و شهرسازی و جمعی از استادان و صاحب نظران فنی مهندسی و مدیریت پروژه برگزار شد.
رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با حضور در این کنفراس ضمن تاکید بر تاثیر ICT بر ارتقاء شفافیت و مشارکت عمومی در پروژه‌های ملی گفت : مشارکت و شفافیت دو مشخصه‌ی کلیدی در تمام پروژه‌های ملی است و مردم به عنوان ذینفعان اصلی پروژه‌های ملی حق دارند که در جریان منابع مالی پروژه و خروجی‌ها و منافع حاصل از آن قرار بگیرند.
وی افزود: چشم‌انداز من از موفقیت مدیریت یک پروژه بزرگ، رعایت شفافیت در قلمرو پروژه است. این که مسئول پروژه بتواند شرح دهد، اجرایی شدن طرحش به کدام نیاز مردم پاسخ می‌دهد؟ اصلا اهمیت پروژه چیست؟ خروجی اصلی آن کجا است؟
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شفافیت در هزینه و زمانبندی پروژه‌ها را از دیگر اجزای پروژه عنوان کرد و افزود: شجاعت در بیان مشکلات و اعلام شکست پروژه‌ها به مثابه پلی برای رسیدن به موفقیت است و می‌بایست بیاموزیم که بیان شکست‌ها و ناکامی‌ها به منزله نا امید شدن نیست بلکه فرصت‌های جدیدی را پیش روی ما قرار می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه