تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۰:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲ تير

مجری برنامه ی Translogic ، جاناتان باکلی به مسیر مسابقه ی Thunderhill رفته است. ما با کارآفرین و برگزار کننده ی این رویداد جاشوا اسکچر صحبت کردیم تا متوجه شویم که آیا ماشین های بدون سرنشین قادر خواهند بود به مسابقه دادن بپردازند.

اسکچر در پاسخ بیان کرد " که این کار می تواند جالب باشد". " اما ما باید اطمینان حاصل کنیم که این کار برای مردم جالب باشد زیرا اگر این مسابقه، تنها شامل ربات هایی باشند که بسیار عالی رانندگی می کنند، از هیچ هیجانی برخوردار نخواهد بود " اما در نهایت برای آن راهی پیدا خواهیم کرد".

همچنین ما به سراغ جورج هاتز رفتیم که در اصل به دلیل بازکردن قفل آیفون و حالا به عنوان سازنده ی ماشین های بدون راننده مشهور شده است. هاتز داستان خود را در مورد چگونگی درگیر شدن در میان تکنولوژی ماشین های بدون سرنشین و به دنبال مخالفت با الون ماسک با ما در میان گذاشت.

هاتز در مورد ماشین های بدون سرنشین خود گفت: " الون ماسک در اصل قرار بود به من مبلغی پرداخت کند تا این تکنولوژی را برای Tesla او بسازم". " الون در آخرین دقیقه این قرار را بر هم زد و مخالفت کرد، این ماشین را خرید و آن را به یک ماشین بدون سرنشین تبدیل کرد."

برچسب هاDriverless cars
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مرسدس در فکر سرویس های لیموزینی با خودروهای بدون راننده