تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ خرداد

زمانی که سامسونگ تصمیم میگیرد تا تولید محصولی را دوباره تکرار کند، اتفاقات بسیار عالی رخ می دهند.
محصول جدید سامسونگ یعنی Samsung New Gear Fit 2  در واقع نسخه ی توسعه یافته ی مدل اصلی  Gear Fit  می باشد. اما تنها از نظر ویژگی ها از برتری برخوردار نمی باشد، بلکه Gear Fit 2 در کنار دلایلی که با عقل جور در می آیند بسیار بهتر از مدل قبلی است به طوری که کاربران بلافاصله از آن استقبال کردند ، همانطور که این کار را برای Galaxy S7 انجام دادند.
این محصول بیشتر یک دستبند تناسب اندام محسوب می شود تا یک ساعت هوشمند، Gear Fit 2 همچنان از یک صفحه نمایش خمیده شکل برخوردار است و بسیار جذاب به نظر می رسد. صفحه ی 1.5 اینچی (432 x 216) آن در مقایسه با صفحه ی 1.84 اینچی (432 x 128) محصول قبلی یعنی Gear fit، کوچکتر و پهن تر است. صفحه نمایش پهن تر آن بر روی بدنه ی عمودی آن خود نمایی می کند.( Gear Fit به طرز عجیبی از UI افقی برخوردار بود)، که نگاه کردن و استفاده کردن از آن را راحت تر و طبیعی تر کرده است.


این دستگاه از یک صفحه ی AMOLED برخوردار است بنابراین قدرت بهره وری و رنگ های به کار رفته در صفحه ی  آن بسیار به چشم می آیند. همانند Gear S2 ، Gear Fit 2 نیز به طرز هوشمندانه ای به وسیله ی سیستم عامل Tizen مخصوص خود سامسونگ به خوبی بالا آمده و کار می کند. بالا و پایین کردن صفحه به نرمی و راحتی امکانپذیر است و بدنه ی آن با مهارت بسیار زیادی طراحی شده است.

Gear fit 2 همچنین، بهتر بر روی مچ دست قرار می گیرد. به علاوه از مدل اول آن سبک تر و باریک تر است، دو سایز متفاوت برای بند این ساعت وجود دارند ( بزرگ و کوچک). در حالی که توضیح دادن آن از روی عکس ها دشوار می باشد اما استفاده از بند کوچکتر آن بر روی مچ های کوچکتر احساس راحتی بیشتری به افراد می دهد.

علاوه بر حسگر ضربان قلب، شتاب سنج و ژیروسکوپ، Gear Fit 2 از یک GPS داخلی نیز برخوردار است. حالا شما می توانید داده های زمانی دقیق بر اساس موقعیت را هنگامی که برای دویدن یا دوچرخه سواری می روید، بدون نیاز به اتصال به تلفن هوشمند خود، دریافت کنید. داده های مربوط به ردیابی مسیر نیز به درستی در نقشه نشان داده   می شوند که می توانید آن ها را در فیسبوک نیز به اشتراک بگذارید.

Gear Fit 2 همچنین هوشمندتر است. گزینه ی فعالیت خودکار می تواند به صورت اتوماتیک و پس از 10 دقیقه ، به شناسایی نوع فعالیت ورزشی که در حال انجام دادن آن هستید بپردازد و شروع به گرفتن آمار فعالیت های ورزشی شما کند. همچنین ویژگی auto-sleep نیز می تواند به شناسایی داده ها، زمانی که در خواب به سر می برید، بپردازد.

یکپارچگی با اپلیکیشن سلامت سامسونگ بدین معناست که Gear Fit 2 می تواند به sync کردن تمام داده های قابل اندازه گیری شما مانند استرس، وزن و رژیم غذایی بپردازد. داده های به دست آمده از اپلیکیشن هایی مانند Strava و RunKeepr  نیز می توانند در اپلیکیشن سلامتی سامسونگ Sync شوند و سپس به همراه Gear Fit 2  می توانید مرور کلی و بهتری بر روی میزان سلامتی خود داشته باشید.

این ردیاب تناسب اندام، مقاوم در برابر گرد و غبار و ضد آب با IP68 می باشد. سامسونگ اعلام کرده است که  Gear Fit 2 می تواند 3 تا 4 روز در صورت استفاده ی معمولی از آن به کار کردن ادامه دهد.این بسیار خوب است و شارژ کردن آن به آسانی قرار دادن آن بر روی یک منبع شارژ مغناطیسی است.

جذابیت دیگر آن، حافظه ی داخلی می باشد. Gear Fit 2 دارای 4GB حافظه ی داخلی برای شماست که میتوانید آن را با موزیک های مختلف پر کنید. این یکی دیگر از روش هایی است که سامسونگ به دنبال آن وابستگی دستگاه و لزوم اتصال آن به تلفن های هوشمند را کاهش داده است. شما همچنان می توانید از آن برای کنترل پخش موزیک در تلفن هوشمند خود نیز استفاده کنید.


این ساعت هوشمند جدید، براق تر و شیک تر است، بهتر بر روی مچ دست قرار می گیرد، و همچنین UI ، GPS ، امکان ذخیره ی موسیقی و ویژگی ارتقا یافته ای که امکان ردیابی داده های فعالیت های شما را میسر می کند، به عنوان پیشرفت بزرگ آن در مقایسه با مدل قبلی محسوب می شود.


Gear Fit 2 در سه رنگ متفاوت موجود می باشد ( مشکی، آبی و صورتی) که با قیمت 179 دلار در تاریخ 10 ماه جون به بازار خواهد آمد و پیش خرید آن نیز از تاریخ 3 جون آغاز خواهد شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

علت احتراق باتری‌های موبایل