سرگرمی
سارا محمد علیئی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۳ ارديبهشت

بازی لبه تاریکی در سبک ماجرایی-اکشن که توسط بخش DICE شرکت معروف بازی سازی الکترونیک آرتز طراحی شده است. این بازی برای کنسولهای پلیاستیشن ۳ و ایکسباکس ۳۶۰ در ۱۱ نوامبر ۲۰۰۸ در آمریکا و ۱۴ نوامبر ۲۰۰۸ در انگلیس منتشر شد و نسخه سیستمعامل ویندوز آن هم طی زمستان ۲۰۰۹ به بازار آمد. در حال حاضر نسخه جدید آن یعنی Mirror’s Edge Catalyst که به گفته بازیسازان مجموعه تا 24 می انتشار می یافت قرار است در اوایل ژانویه عرضه شود.
یکی از سازندگان این بازی می گوید: همانطور که می دانید، ما قصد داریم در این بازی دروازه های شهر آینه که در نسخه بتا بسته بود را برای شرکت کنندگان باز کنیم. یکی از ویژگی های نسخه بتا و نسخه اصلی محتوای اجتماعی آن است که برنامه نویسان آن را در  بازی پیاده کرده اند.
آنها می گویند؛ "جهت پشتیبانی از ویژگی های اجتماعی بازی، ما از یک تکنولوژی آنلاین جدید استفاده کرده ایم. از سوی دیگر همچنین می خواهیم مطمئن شویم که در فرصت و زمان مناسب می توانیم باخوردهای طرفداران از بتای محدود را بررسی کنیم.  به همین جهت برای ارائه عنوانی بهتر، تصمیم گرفتیم کمی بیشتر به خود زمان دهیم، Mirror’s Edge Catalyst در تاریخ هفتم ژوئن (سه شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۵) در آمریکای شمالی) ونهم ژانویه (پنج شنبه، ۲۰ خرداد )۱۳۹۵ در اروپا برای پلی استیشن 4، Xbox Onو PC عرضه خواهد شد." این نسخه قبل تر قرار بود تاریخ 22 فوریه انتشار یابد اما سازندگان آن رابه ماه می موکول کردند اما گویا با این تاخیر دو هفته ای برای بار دوم بدقولی کرده اند.


لازم به ذکر است نسخه بتا در تاریخ 22 آوریل ( 3 اردیبهشت ) 1395 یعنی امروزآغاز شده و چهار روز به طول خواهد انجامید و در 26 آوریل ( 7 اردیبهشت ۱۳۹۵) به اتمام می رسد. شرکت کنندگان در این بتا "چندین" ماموریت اصلی، ماموریت فرعی و تعدادی محتوای دیگررا تجربه خواهند کرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مایکروسافت تولید Xbox 360 را متوقف می کند