گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ آذر

پنتاگون به دستور کنگره‌ی آمریکا، مسئول بررسی مواجه‌ی خلبانان نظامی و غیرنظامی با اشیاء پرنده‌ی ناشناس بود. کمپین مطالعه بر روی این موضوع با نام "برنامه‌ی شناسایی تهدیدات هوا و فضا" در دستور کار این سازمان قرار گرفت. این برنامه در سال 2007 آغاز شد و بر اساس برخی از دستورالعمل های سیاسی، به گفته‌ی منبع Politico هنوز هم فعال هستند.
کارکنان نظامی و غیر نظامی در این تحقیقات باید گزارش های خود را در مورد رویت اشیای ناشناخته در آسمان به کمیته ی جستجو ارائه بدهند. لازم به ذکر است این پروژه در سطح محرمانه قرار ندارد اما تنها عده‌ی کمی از مردم آمریکا از آن اطلاع دارند. سخنگوی پنتاگون تأیید کرد که چنین برنامه ای قبلا وجود داشته، اما در سال 2012 مختومه شده است.
یکی از موارد مورد بررسی در سال 2004 توسط جنگنده ی F-18 Hornet ثبت شد. دوربین ها وجود یک شی ناشناخته را به اندازه‌ی یک هواپیمای مسافربری ثبت کردند. در مکالمه ی خلبان ها با یکدیگر، در هنگام رویت شی پرنده عبارت "این وسیله در حال چرخش است! به گوش می‌خورد. البته به گفته‌ی مقامات نظامی پنتاگون تاکنون مورد قابل توجهی در این پروژه، پیدا نشده است. ایالات متحده بیش از 20 میلیون دلار صرف این تحقیقات کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه