اپلیکیشن
الناز فرجی۶:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳ تير

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که در فیس بوک عکس های خودشان را در دسته های بزرگ آپلود میکنند,میدانید که تگ اوتوماتیک(خودکار)چقدر مفید خواهد بود.اما فیس بوک همچنان در حال بهبود شناسایی چهره است و در حال حاضر این کار را به خوبی انجام داده است طوری که دیگر نیاز به مشاهده عکس شما ندارد.
با توجه به دانش جدید, تیم هوش مصنوعی فیس بوک بر روی یک الگوریتم شناسایی چهره به صورت آزمایشی کار کرده اند که این الگوریتم بتواند حتی تصاویر غیر واضح به دلیل انواع مشخصه های متعدد را تشخیص بدهد.یان لیکان سرپرست گروه میگوید:شما میتوانید مارک زوکربرگ را به راحتی تشخیص دهید زیرا او همیشه یک تی شرت خاکستری میپوشد.


در کل مردم میتوانند بدون مشاهده چهره دیگران در فیس بوک آنها را تشخیص بدهند.فیس بوک میگوید این الگوریتم که در حال حاضر به صورت آزمایشی اجرا شده است قادر به شناسایی افراد با 83% دقت میباشد.شرایط ,مشخص نشده است اما به نظر یک نرخ موفقیت مثبت به نظر می اید به ویژه اینکه یک ابزار راحت برای کاربر نهایی است.
البته این مسئله برای فیس بوک نیز منافعی خواهد داشت که از شما میخواهد تمام اطلاعات تصویری خود را با اعتماد در اختیار بگذارید .یک برنامه ضبط لحظه ها اخیرا آمده است که به شما کمک میکند که عکس هایتان را به وسیله اسکن دوربین با تشخیص چهره به اشتراک بگذارید.

برچسب هاfacebookImage
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فیسبوک می خواهد کاربرهای موبایل را با زور هم که شده به سمت نرم افزار مسنجر خود بکشاند