کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۰ خرداد

کمپانی ژاپنی  SoftBank، یکی از نام های معتبر جهانی در عرصه ی ارتباطات، هر روز بیش از پیش قلمرو خود را در دنیای تکنولوژی می گستراند. آخرین خرید این کمپانی، مربوط به یک شرکت آمریکایی متخصص در زمینه ی تولید ربات به نام Boston Dynamics است. البته این کمپانی در حال حاضر تنها بیانیه ی همکاری مشترک را برای تولید ربات ها، اعلام کرده است.
تاکنون جزئیات این توافقنامه، درصد شراکت و قیمت سهام ها به صورت علنی اعلام نشده است.  Masayoshi Son، مدیر عامل کمپانی SoftBank در مصاحبه با رسانه ها اعلام کرده است این کمپانی به تمامی جوانب این قرارداد آگاه است. وی افزود در حال حاضر توانایی انسانها بسیار کمتر از آن است که بتواند برخی از مشکلات را حل و فصل نماید. ربات های هوشمند امروزه به عنوان یک عامل کلیدی می توانند انقلاب جدیدی را در صنعت ارتباطات از راه دور ایجاد نمایند.
کمپانی Boston Dynamics یک پیشرو در زمینه ی علم رباتیک است. البته SoftBank همزمان با اعلام این خبر افزود در حال خریداری یک شرکت رباتیک دیگر نیز می باشد. این شرکت Schalf نام دارد و  در سال 2012 وابسته به دانشگاه توکیو تاسیس گردید.
کمپانی ژاپنی SoftBank در سال 1981 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون در زمینه ی تخصصی ارتباطات از راه دور فعالیت می کند و امروزه به یکی از غول ها در زمینه ی ارتباطات تبدیل شده است. ثروت مدیر این کمپانی 17.7 میلیارد دلار برآورد شده است که در میان میلیاردرهای ژاپن، رتبه ی دوم را به خود اختصاص داده، این در حالی است که مجله ی Forbes به او جایگاه 28 ام از ثروتمندترین افراد جهان را داده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه