موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ شهريور

سامسونگ یک راهکار فوری برای آن دسته کاربران لجبازی که نمی خواهند گوشی نوت 7 خود را تعویض نمایند ارایه کرده است. این یک راهکار نرم افزاری است که 20 سپتامبر در کره جنوبی عرضه شده و نمی گذارد شارژ گوشی بیشتر از 60 درصد بشود، به این امید که گوشی دچار گرمای بیش از حد نشود.
هنوز معلوم نیست که چه زمان این بروزرسانی نرم افزاری برای تمامی کاربران در سراسر دنیا عرضه بشود، اما به نظر می رسد یک راهکار مفید برای خود سامسونگ باشد، چرا که مسوولیت این شرکت را کاهش می دهد. احتمالاً در هیچ ناحیه ای نصب این بروزرسانی به صورت اجباری در نیاید، چرا که سامسونگ بنا دارد تا اواخر این ماه باتری های بدون مشکل را به مشتریان تحویل دهد.
آتش گرفتن باتری گوشی نوت 7 یک دغدغه برای سامسونگ بوده است. در فلوریدا مردی ادعا کرده که گوشی نوت 7 وی درون ماشین جیپ بوده که پس از انفجار خودرو را نیز به آتش کشیده است. همچنین یک پسربچه 6 ساله در بروکلین پس از آتش گرفتن گوشی در دستان وی دچار سوختگی شده است. در همین راستا کمیسیون امنیت محصولات مصرفی در آمریکا طی یک بیانیه رسمی به کاربران نسبت به استفاده از نوت 7 هشدار داده است. برخی خطوط هوایی نیز استفاده از این گوشی را ممنوع کرده اند.
محدود کردن باتری یک روش چندان سطح بالایی در دنیای فناوری نیست؛ و معلوم نیست که اصولاً مشکل را حل می کند یا خیر. اما ظاهراً تحمل سامسونگ برای شنیدن این که یک کاربر دیگر دچار حادثه شده به پایان رسیده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

علت احتراق باتری‌های موبایل