گوناگون
الناز فرجی۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۳ آذر

شروع کردن روزتان با کار بر روی یک سایت طراحی مربوط به یک بلاگ نویس مد و تمام کردن روزتان با طراحی دوباره برای یک سازمان ناسودبر و جمع آوری کمک های بیشتری برایشان به نظر روز خوبی میرسد  مگر نه ؟ مخصوصا اگر بتوانید از خانه کار کنید ، یا از کافی شاپ محبوبتان ! متعهد بودن به مشتری هایی که دوست دارید و پروژه هایی که باعث هیجانتان میشود؟ رویایتان به واقعیت پیوسته است . و این رویایی است که انسان های زیادی در آمریکا دنبال آن هستند . 34 درصد از نیروی کار ملی ، در واقع کارهای آزاد و بیشترکسانی که کارهای آزاد انجام میدهند در واقع به خاطر انعطاف آن یا بدست آوردن پولی بیشتر از شغل ثابتشان است . برای کسانی که کارشان در تکنولوژی تازه شروع شده ، کار آزاد راه خیلی خوبی برای بدست آوردن تجربه و ساختن سابقه تان است . ولی از این هم فراتر میرود:  کار آزاد به شما انعطافی میدهد که حتی انعطاف پذیر ترین شغل ها هم نمیدهند . شما میتوانید پروژه هایی که میخواهید رویشان کار کنید را انتخاب کرده و اینکه چقدر میخواهید کار کنید . یعنی اگر یک ماه برای رفتن به مسافرت میخواهید میتوانید این فرصت را به راحتی داشته باشید .
بنابراین از کجا شروع کنیم ؟ در زیر, ما مجموعه ای از 25 شغل آزاد را برای طراحان ، و دیگر کسانی که در رشته ی تکنولوژی هستند انتخاب کرده ایم . برخی از آنها برای همه افراد هستند ولی برخی دیگر تنها برای کسانی که سابقه ی درخشانی دارند و امتیاز هایشان را دارا هستند ، باز هستند . به هر صورت ، بهتر است از اینجا شروع کنید تا اینکه در گوگل بنویسید "شغل های آزاد" . چون اینکار شما را از دردسری بزرگ میرهاند و به شما شغل های آزادی را پیشنهاد میدهد که میخواستید .
شغل های مربوط به تکنولوژی
1. شغل های smashing ، بخشی از مجله ی smashing لیست طویلی از شغل های آزاد مربوط به تکنولوژی دارد ( همینطور لیست هایی از شغل های تمام وقت ) . شغل های smashing دائما در مورد شغل های طراحی و توسعه مطلب میگذارند ، و لیست های زیادی از شغل های طراحی هم وجود دارد .
2. شغل های کادر mashable مربوط به شغل های در رابطه با امور دیجیتالی و تکنولوژی در تمام دنیاست . اینها توسط بهترین کمپانی های دنیا استفاده شده اند تا  استعداد ها را پیدا کنند ، MTV news,omaze  و بیشتر . دنبال کلمه های کلیدی شغل آزاد بگردید تا لیست های مناسب را پیدا کنید .
3. coroflot به طور مخصوص مناسب شغل های خلاقانه است ، و از شرکت های همه جای دنیا در مورد مشاغل مطلب پست میکند . آنها طبقه بندی جداگانه ای برای کار آزاد دارند . علاوه بر شغل های طراحی و توسعه ، لیست های دیگری از شغل های خلاقانه ی مربوط به تکنولوژی دارند .
4. working nomads لیستی بلند از مشاغل از راه دور از شرکت های دنیاست . دسته بندی های شغلی آنها شامل طراحی ، توسعه ، sysadmin ، موفقیت مشتری، مدیریت و بازار یابی میشود .
5. authentic jobs به شما امکان پیدا کردن شغل های آزاد ، قرار داد بستن و شغل های شبانه را از کمپانی های دنیا میدهد . آنها از همه چیز لیست دارند ، از مدیران پروژه گرفته تا طراحان پشت خط و استراتژی های محتوا .
6. getAcoder منبعی عالی برای مشاغل توسعه ی آزاد است ، همینطور طراحی و دیگر کارهای مربوط به تکنولوژی . آنها هزاران شغل فعال در سایت دارند که تصمیم گیری برای انتخاب نهایی را کمی سخت میکند .
7. wp hired منبعی عالی است اگر در زمینه ی wordpres حرفه هستید و دنبال کار آزاد میگردید . آنها دسته بندی هایی فقط برای مشاغل آزاد دارند و بیشتر شغل های لیست شده میتوانند از هر جایی انجام شوند . محدوده ی وسیعی از شغل هایی روی سایت وجود دارد ، از پروژه های plugin گرفته تا کامل کردن طراحی ها .
8.problogger jobs شغلی برای بلاگ نویس ها است که بیشتر شامل موقعیت های شغل آزاد میشود . خیلی از این شغل ها به تکنولوژی مربوط اند ، و wordpress و دیگر مهارت ها برای کسانی که دنبال بلاگ نویسی اند مزیت بزرگی محسوب میشود.
9. krop شغلی برای خلاقان است . krop با امکان استفاده و گذاشتن سابقه بر روی سایت خودش را از سایت های دیگر جدا میکند و توسط تعداد زیادی از خلاقان سطح بالا استفاده میشود ، مانند عکاس تری ریچاردسون و آژانس طراحی heydeys و کارگردان خلاق ، اریک هافمن .
10 . stack overflow careers این لیست هم شامل شغل های تمام وقت و قراردادی اند . بیشتر شامل شغل های طراحی و توسعه میشوند و گاهی رشته های مشابه و مربوط نیز لیست میشوند .
شغل هایی که فقط برای اعضا ی وب سایت هستند
11. traction شغلی برای بازاریاب ها است . برخلاف خیلی های دیگر شما باید درخواست دهید و قبول شوید تا بتوانید شغل ها و پروژه های پست شده در سایت را ببینید .
12. matchist شغلی برای طراحان است . آنها تنها 15 درصد از طراحانی که درخواست میدهند را قبول میکنند و این آنها را برای کسانی که دنبال استخدام شدن هستند جذاب میکند . اگرقبول شوید راهی عالی برای پیدا کردن پروژه های خوب پیدا میکنید .
13. gigster راهی برای کمپانی ها است تا تیم های طراحی را استخدام کنند . آنها مدیران محصولات silicon valley را با طراحان با استعداد تعلیم دیده جمع میکنند تا پروژه های مشتریان را انجام دهند .
14. floyo جامعه ای تنها برای اعضا است که کارش پیدا کردن شغل های طراحی آزاد است . کمپانی ها پروژه هایشان را پست میکنند و لیست های کوتاهی از طراحانی که برای این شغل عالی اند را تهیه میکنند .
15 . onsite شغل های آزادی بر روی سایت و بیرون سایت را پیشنهاد میکند . شرکت ها در باره ی یک شغل مطلب مینویسند و سپس لیستی از کسانی که به درد آن شغل میخورند را تهیه میکنند . این افراد میتوانند بیوگرافی و سابقه ی کاریشان را برای جذب کارفرماها و استخدام شدن بفرستند .
16 . gun.io سرویسی است که بهترین طراحان آزاد را برای پروژه های مربوط به مشتری پیدا میکند . به عنوان یک طراح شما میتوانید با GitHub  درخواست دهید و مطمئن باشید که چند پروژه ی فعال دریافت خواهید کرد .
17 . crew کمپانی هایی که بهترین طراحان و توسعه دهندگان را دارد جمع میکند . درخواست دادن به عنوان یک دارنده ی شغل آزاد مانند ثبت کردن نامتان و اسناد آنلاین URL است .
18 . Hirable  جامعه ای خودساخته توسط طراحان است که توسط شرکت هایی مانند گوگل و birachbox استفاده میشوند . فقط به عنوان یک طراح ثبت نام کرده و پروفایلتان را بسازید و سپس وضعیتتان را بنویسید ( قابل استخدام شدن ، قابل استخدام شدن به زودی و پر مشغله )
19 .  envato studio  برای طراحان منتخب و توسعه دهندگان پروژه های مشتریان است . در بیشتر موارد envato به طور فعالی به دنبال شاغلان آزاد میگردد تا به studio اضافه کند ، اما همچنین میتوانید در یک فرم درباره ی علایقتان بنویسید .
20 . juiiicy جامعه ای خصوصی برای طراحان سطح بالا است تا پروژه های آزاد پیدا کنند . به جای اینکه شرکت ها مستقیما تبلیغات بفرستند ، دیگر طراحان درخواست ها و سوال هایشان را میفرستند اما نمیتوانند یا نمیخواهند تعهدی داشته باشند و وقتی که طراح juiiicy دیگر شغل را بگیرد پولی دریافت میکنند .
دیگر شغل ها
21. localsolo یک شغل آزاد محلی شده است که با آن میتوانید در محله ی خودتان دنبال پروژه ها بگردید . این سایت برای استفاده ی یک دارنده ی شغل آزاد مجانی است و هیچ کمیسیونی نمیگیرد . شما میتوانید پروفایلتان را ویرایش کرده و از همان ابتدا مستقیما با مشتری ها کار کنید .
22. simplyhired به شما امکان جستجو برای قرارداد های شغلی در هر مکانی را میدهد . آنها هزاران لیست شغلی دارند و گرچه محدود به شغل های مربوط به تکنولوژی نیستند . تنها دنبال عنوان شغل بگردید و و شهر و ایالت را انتخاب کنید و سپس نتایج حاوی قرارداد ها را اصلاح کنید .
23. freelancer کمیته ی شغلی بزرگی است که برای شغل های آزاد است . بیشتر شغل های لیست شده در سایت مربوط به تکنولوژی و برای طراحان، توسعه  دهندگان ، بازاریابان ، متخصصان SEO و بیشتر اند .
24. Upwork هیئت شغل آزادی بزرگ است که موقعیت های بسیاری در بر دارد . لیست های شغلی اش برای طراحان، توسعه دهندگان، توسعه دهندگان سیار ، حرفه های عرضه ی فروش وبازاریابی و بیشتر است .
25 . guru یک هیئیت شغل آزاد بزرگ دیگرکه در کنار هر موقعیت دیگری تکنولوژی را هم شامل میشود . شغل های دسته بندی های تکنولوژی و وب از بقیه بیشترند و این موقعیت خوبی برای طراحان و توسعه دهندگان ایجاد میکند .

برچسب هاjob sitesfreelance
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

دولت آمریکا به منظور انتشار نرم‌افرارهای متن‌باز خود، Code.gov را راه‌اندازی نمود