نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۳ آذر

جدیدترین نسخه‌ی فایرفاکس برای دسکتاپ و اندروید، نسخه‌ی ۶۴، امروز عرضه شد و شامل چندین قابلیت جذاب برای استفاده‌ی گسترده‌تر و مدیریت تبِ قوی‌تری است. موزیلا می‌گوید، فایرفاکس ۶۴ در حالت مرور معمول برای قابلیت‌ها، سرویس‌ها، و افزودنی‌های جدید و مرتبط مبتنی بر نحوه‌ی استفاده از وب، پیشنهاداتی عرضه می‌کند. این ویژگی‌ها در حالت مرور خصوصی کار نمی‌کند و بر اساس تاریخچه‌ی مرور کاربر هم نیست. به عنوان مثال، اگر ببیند کاربر مرتبا از ابزار زبان طبیعی گوگل استفاده می‌کند، پیشنهاد رفتن به مترجم گوگل را می‌دهد.
قابلیت جدید دیگری که موزیلا در نسخه‌ی ۶۴ استفاده می‌کند، چیزی است که آن را "مدیریت تب پیشرفته" می‌نامد. این بدان معنا است که کاربر قادر است چندین تب را در نوار ابزار خود انتخاب کند و آن‌ها را برای جابه‌جایی، پین یا بوکمارک کردن، یا بستن به طور همزمان گروه‌بندی کند. Task Manager ارتقا یافته‌ی فایرفاکس، همچنین به کاربر درباره‌ی تاثیرات استفاده‌ی هر تب به طور مجزا می‌گوید، این مورد در زمان استفاده از لپ‌تاپ یا موبایل اندرویدی و نگرانی در مورد میزان مصرف انرژی، مفید است.
موزیلا می‌گوید، بر روی اندروید، سرعت اسکرول کردن را بهبود داده و چندین معیار مرتبط با عملکرد را نیز ارتقا بخشیده است. تمامی این ویژگی‌ها حالا در دسترس هستند و می‌توان نسخه‌ی توسعه‌دهنده فایرفاکس را از سایت آن دانلود کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه