سرگرمی
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ خرداد

همه ی این ها به عنوان بخشی از استراتژی جدید کارت های گرافیک AMD می باشند. قدرت بازی ها در دست بودجه قرار دارد.

پس از این که واقعیت مجازی Radeon RX 480 200 دلاری ما را غافلگیر کرد، AMD خط تولید جدید GPU خود در E3 را به نمایش گذاشته است. Radeon RX 470  به ارائه ی " بازی های HD با قدرت مناسب" می پردازد که این مسئله بدین معناست که آنها افرادی را نشانه گرفته اند که نیاز دارند همه چیز به آرامی و در سطح 1080p برای آن ها اجرا شود.و در نهایت Radeon RX 460 به بازار آمده است که بدین معناست که تقاضای کمتری برای عناوین esports وجود دارد. AMD در اصل تنها به بازی گرفتن کارت های E3 می پردازد، اما هنوز جزئیاتی در مورد قیمت و یا موجود بود آن ارائه نشده اند. اما از آن جایی که RX 480 از قیمت 200 دلار آغاز می شود، پس احتمال می رود که این محصول از قیمت بسیار پایین تری برخوردار باشد.

تمام کارت های Radeon RX به وسیله ی معماران ستاره ی قطبی جدید AMD طراحی شده اند که بر روی یک پردازشگر 14nm FinFET ( یک نوع ترانزیستور سه بعدی) ساخته شده اند. این روش به آن ها اجازه می دهد تا از قدرت بسیار کمتری در مقایسه با کارت های تولید شده ی قبلی شرکت برخوردار باشند، در حالی که با قابلیت کارکرد گرافیکی بالاتری عرضه شده اند. AMD گفته است که RX 480 می تواند به اجرا کردن بازی ها در 1440p و با تنظیمات بالا بپردازد، و به حداقل نیازهای هدست های واقعیت مجازی پاسخ دهد، و همه ی این موارد، ویژگیهایی هستند که پیش از این نیاز داشتید برای دست یافتن به آن ها تا بیش از 300 دلار هزینه کنید.

این برنامه ی جدید AMD تنها برای دسکتاپ نیست. تراشه های جدید آن می توانند به منظور استفاده در دسکتاپ های قابل حمل بسیار کوچک مورد استفاده قرار بگیرند تا به ارائه ی تجربه ی بازی در 1080p و در سطح 60Hz بپردازند.

پیش از این گیمرهایی که می خواستند تا از تجربه ی بسیار عالی در لپ تاپ های خود برخوردار شوند تنها می توانستند از بین NVIDIA GPUs دست به انتخاب بزنند.

با در نظر گرفتن نقاط قیمتی پایین تر، AMD در نظر دارد تا خود را از NVIDIA متمایز کند، که در حال حاضر  GTX1080 جدید و GTX 1070 GPUs انتخاب های در پیش رو برای بازی های منحصربه فرد و در سطح متوسط هستند.

برچسب هاRadeon RXAMD
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

AMD قیمت کارت گرافیک Radeon RX 480 را اعلام کرد